Hvor lang tid tar det før man får pergo?

La Luna

Blir kjent med forumet
Har prøvd i ett år nå uten å lykkes, lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg kan få pergo.. Må vel først innom fastlegen en tur (men har tatt blodprøve) ? Må vel ha henvisning til gyn eller no sånt? Ser for meg at dette kommer til å ta laaang tid, ulike tester og venting og i det hele tatt... Hvor lenge måtte dere vente før dere var "klarert" for pergo??
 
Jeg dro til faslegen min i mai for 1 år siden. Og etter det tok det 1 mnd før hun ville sende oss videre til gyn. Så fikk vi henvisninga, og etter det tok det faktisk bare 2 mnd til vi fikk time hos gyn. Hadde det ikke vært for at det var ferievvikling i den tida hadde det gått enda fortere.
 
Jeg vet at vi fikk veldig fort time og det er ikke sånn over alt i norge. Dette var på Østlandet.
 
Første timen hadde vi 1 august og 6 august startet jeg med pergo... Mensen kom nemli 2 dager etter. Så når man først kommer til gyn så går det gjerne fort...
 
Lykke til!!!
 
jeg var hos gyn etter 6 mnd prøving, kom tilbake etter ca 10 mnd prøving, siden jeg ikke hadde el av meg selv fikk jeg da pergo med en gang. men jeg var hos privat gyn, trenger ikke vente så lenge da, og kan bare ringe og bestille en time selv
 
Back
Topp