Hvor lang tid tar det før man får pakken fra Panduro??

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Jeg har lest her at det er flere som har måttet vente en stund på pakken fra panduro, men hvor lang td tok det??

æ venter nu enda...e vel litt over en mnde siden nu... hmmm... lure litt på når den har tenkt å komme... [&:]

ventet vertfall over 1mnd

Æsj, da tror jeg ikke jeg gidder og bestille[:'(][:@]

Tok godt over 1 mnd før jeg fikk mitt. Hadde bestillt fra andre steder istedet, med mindre det var noe bare de solgte.

bestill gjennom en butikk som får inn panduro produkter da? bestilte på onsdag og får de på mandag[:D]

ORIGINAL: malrodien

bestill gjennom en butikk som får inn panduro produkter da? bestilte på onsdag og får de på mandag[:D]

Har du en link til en slik butikk?

jeg fikk beskjed om når e bestilte i går så sto det at det tar 11dager før paka mi blir sent eller noe.håper det ikke tar så mye lengere tid en det da sliter e lit for er ting te albumene som skla gis bort oppi dær å kalenderene som e skla lage i jule gaver

ORIGINAL: *Jippii*

ORIGINAL: malrodien

Har du en link til en slik butikk?

emm.. nope. bestilte bare fra ciro butikken her. så henter det der på mandag når de får inn varene[8D]

Back
Topp