Hvor lang tid tar det før gele blir stiv?

JeanetteR

Gift med forumet
Altså sånne ferdigpakker fra Freia? Jeg har blingsa og er brennsikker på at jeg har for lite kake til selskap nr 2, så jeg er nødt til å ha en nødløsning her nå [:D] Stressa? Jeg? Neida...........[8|]

Om jeg lager den nå i full fart, stivner den i tide til kl 14?

Putt den i fryseren, så går det nok. Bare følg med så det ikke danner seg masse iskrystaller på.

Gjør som a82 sier, eller hva med å ha den i små glass, et glass med gele til hver? Sett det ut i skyggen (her i Oslo er det i hvertfall fortsatt ganske kaldt), da går det på en time eller to, og du kan til og med rekke å lage med to farger [;)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Eller ha en pakke frosne jordbær oppi og ha i kjøleskapet. Da går det myyyye raskere! 

Thanks! You know i løøøøøøv u! [:D]

Jeg hadde heldigvis en halv pakke med frossen skosbærblanding, så jeg susa oppi det. Thank god for at vi droppa å lage smoothie til lunsj [:D] Også hadde jeg det ikke i skål, men i en flat hjerteform som ikke er så dyp, så håper jeg det stivner superfort.... Kan jo ta siste rest i fryseren, men med mitt hode, så glemmer jeg den og vips.....ødelagt [8D]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Jeg har alltid oppi frosne jordbær når jeg lager gele , og får alltid masse skryt fra folk som ikke forstår seg på kokkerier (mannfolk) "Oj, hvordan har du fått til dette?" [:D]

Nei, de har jeg lirket inn en og en, svarer du da... [:D][:D][:D]

freia med villbringebær stivner på 45 min!

Back
Topp