Hvor lang tid tar det egentlig å sette inn 2 takvindu?

Gitte__

Forumet er livet
Har 2 stk som har jobba siden 9 i dag tidlig! Dei har tatt ei pause på 1 time og dratt 2 ganger for å hente noe[8|]

Nå er karmene inne og dei legger på plass taksteinen.. Men det kan da ikke være sååå mye igjen?[:-]

Samboeren min sier at det tar ganske lang til å sette inn takvinduer hvis det ikke har vært vinduet fra før av.
Er visst mere jobb enn et vanlig vindu i en vegg :)

ORIGINAL: Kineblomst

Samboeren min sier at det tar ganske lang til å sette inn takvinduer hvis det ikke har vært vinduet fra før av.

Jaja, får bare vente da[8D]

ORIGINAL: Gitte__

Huff er kjedelig å vente på sånt...

Tok hvertfall ikke en dag, og det ble satt inn to stk. Mannen min og en snekkerkameret. Tok vel litt av kvelden :) Men det kommer vel an på størrelse, vinkel på taket og deres kunnskaper! [:)]

ORIGINAL: lille snegle

Tok hvertfall ikke en dag, og det ble satt inn to stk. Mannen min og en snekkerkameret. Tok vel litt av kvelden :) Men det kommer vel an på størrelse, vinkel på taket og deres kunnskaper! [:)]

Det er 2 svære takvindu.. I et uinreda loft[8|] Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid jeg[8D]

Han er blikkenslager, så han har nok peiling[8D] Håper jeg.. Selv om det høres ut som om huset skal rase sammen[:-][8D]

ORIGINAL: Gitte__

Huff er kjedelig å vente på sånt...

Jepp. Og det blir så kaldt med 2 store hull i taket[8D]

ligger litt etter i tid jeg men... [:)]
Varierer sikkert mye, men hvor mye kostet det dere å sette inn to vinduer?
Vi må ha inn vinduer i taket, evt bygge ark for å få noe vindu på barnerommet vi... og aner ikke hvor mye slikt koster! ;) Men regner med sånn ark koster meget mer enn bare vinduer![;)]

ORIGINAL: Britt85

ligger litt etter i tid jeg men... [:)]
Varierer sikkert mye, men hvor mye kostet det dere å sette inn to vinduer?
Vi må ha inn vinduer i taket, evt bygge ark for å få noe vindu på barnerommet vi... og aner ikke hvor mye slikt koster! ;) Men regner med sånn ark koster meget mer enn bare vinduer![;)]

Ark?[8|]

Husker ikke hvor mye vindua kosta, men det var 2 svære vindu[8D] Blikkenslageren tok 15000 for å sette dei inn[:)]

Back
Topp