Hvor lang tid tar det å lade opp mobilen din?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Min mistet evnen til å ta superlading fra medfølgende kabel for noe tid siden og lader sakte uansett

Halvt på spøk sa jeg til mannen at om jeg lar den ligge på i natt er den nesten full i morgen. En sjekk tilsier at den er klar litt før de sa. Den har 18 % nå og er ventet å ha 100 om 6,5 timer og alarmen er ikke før om nesten 8. Men jeg lader ikke mens jeg sover så den kobles av når.mannen kommer og legger seg han er i dusjen nå. Så lader jeg på jobb og har trolig likevel under 100 når jeg går derfra selv om den ligger på det meste av dagen (tar den med til lunsj)

Den har god batterikapasitet, en huawei mate 10 pro forresten, men det tar altså en dag å lade den opp.

Min lader på 30 min. Huawei p 20 pro. Elsker superlading!

haha.. leste bil jeg :pMobilen lader jeg litt her og der så har aldri fult batteri.. men tenker 1,5 time:)

Last edited:
Har Samsung med hurtig lader. Normalt tar det ca 1 time å lade. Men i der siste så har jeg vært oppe i 9 timer osv. Batteriet er ødelagt men bytter heller til nyere tlf.

Samsung galaxy s10+ og har hurtiglading. Ca en time. Fra 0 tiln100%.

Jeg har samme som deg.
Bruker vel halvannen time fra 0 til 100, mener det er det som står.

Men den er jo sjelden så tom, så får den ligge i 45-60 min er den full alt ettersom prosent det er igjen.

Jeg lader max en gang om dagen hvis jeg får ladet den fullt opp da. Noen ganger lader jeg annenhver dag også hvis jeg ikke har brukt den innmari mye og den var full sist jeg ladet opp.

Jeg har samme som deg.
Bruker vel halvannen time fra 0 til 100, mener det er det som står.

Men den er jo sjelden så tom, så får den ligge i 45-60 min er den full alt ettersom prosent det er igjen.

Jeg lader max en gang om dagen hvis jeg får ladet den fullt opp da. Noen ganger lader jeg annenhver dag også hvis jeg ikke har brukt den innmari mye og den var full sist jeg ladet opp.

Sånn var min til for en måneds tid siden. Den skal jo ikke være oppbrukt eller noe sånn, den er vi ikke så gammel. Det er bare slitsomt å bruke så lang tid så jeg lader ca alltid føler jeg

Sånn var min til for en måneds tid siden. Den skal jo ikke være oppbrukt eller noe sånn, den er vi ikke så gammel. Det er bare slitsomt å bruke så lang tid så jeg lader ca alltid føler jeg
Husker du har sagt det før.

Nei det er jo ikke riktig at den skal være sånn.
Har du spurt der du kjøpte den?

(Og jammen var du sent/tidlig våken alt ettersom hva som passer best)

Last edited:
Ladetiden varierer etter hvilken lader jeg bruker. Den nyeste laderen er best. Alt .mellom 1-4 timer vil jeg si:)

Har Samsung og hurtiglader, bruker vel litt over 1 time fra veldig lite til 100%.
Når jeg bruker vanlig lader, så kan den fort bruke 6-7 timer på å bli fulladet

Husker du har sagt det før.

Nei det er jo ikke riktig at den skal være sånn.
Har du spurt der du kjøpte den?

(Og jammen var du sent/tidlig våken alt ettersom hva som passer best)

Jeg har ikke spurt nei, burde kanskje det.

Jeg var midt-på-våken grunnet en datter på tre år som fant ut klokken 2 at hun ikke fikk sove mer, dyna var fr lita, hun var sulten, hun var ikke trøtt, eller hva nå enn (Nei, jenta er 92 cm og dyna 140 så den er ikke for lita, men hun spiste ca ingenting til middag eller kveldsmat så hun var kanskje sulten ja. Fikk en smoothiepose for mora var ikke trygg på at hun klarte å faktisk skjære brød som hun egentlig ba om...)

Jeg lader nå bare jeg. En eller annen lader som ikke fulgte med, det har ingen betydning hvilken. guttuingens mobillader tror jeg. Supercharge det også, men for motorola da. Funker for hans. Jeg bare lånte den. 33%, om jeg ikke bruker den eller noe er den ferdig ladet om 5 timer og 20 minutter. 15:30. Da har jeg nok nappet den ut, for jeg har nok dradd fra jobb innen den tid.
Også bruker jeg den i løpet av dagen sånn litt.. Jaja.
Skal være hjemme i ettermiddag så det går bra.

Jeg har iPhone X og bruker lader som egentlig er ment for MacBook, og en lightning til USB-C-lader.

Da lader den kjempefort :) har ikke tatt tida, men vil tippe den går fra 0 til 100 på en times tid. Om jeg legger den til landing når den er på 40% og går på do og henter den igjen etterpå er det plutselig oppe i 60-70%.

Batteritiden på iPhone X er veldig god, så bekymrer meg aldri for det.

Min snart 4 år gamle Apple Watch må jeg derimot passe på å lade iallefall daglig

Back
Topp