Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, da...hard start? Jeg hadde ingen dramatisk fødsel egentlig, men fikk ganske omfattende skader (selv om jeg ikke merket det under fødselen, og de sliter jeg med fortsatt, ett år etter. Jeg føler fortsatt ikke at jeg har kommet meg. Jeg skal opereres, men det kan de ikke gjøre før jeg er ferdig med å få barn, så det er liksom bare å lære seg å leve med det, noe jeg absolutt er på god vei til nå. Jeg håper det ordner seg for deg innen rimelig tid. Det er tungt nok som det er de første månedene med en liten en!etter en svært dramatisk "fødsel" og "barseltid"?
Rekner med vi er flere som ikke hadde normale fødsler/ks her.. noen med erfaringer å dele?
Skjønner hva du mener. Jeg var bevisstløs og plutselig var babyen ute ved ks. Var den første uka på intensiven og alt ble helt anderledes enn jeg ønsket. Barseltiden ble også hakket for tung. Brukte lang tid med å forsone meg med det. Egentlig tror jeg bare at jeg fikk det på avstand og slik ikke tenkte mer på det. Da jeg var gravid igjen var jeg glad for at jeg fikk en ny sjanse. Kanskje jeg endelig skulle få føde. Men nei. Da oppdaget jeg at jeg enda ikke har godtatt det helt. Fordi jeg føler meg ikke ferdig selv om vi ikke skal ha flere barn. Jeg ønsker så å kunne oppleve fødsel og å kunne nyte babytiden.takk for flere svar![]()
Med å komme seg mener jeg å akseptere at det ble som det ble tror jeg. Lillegutt ble født 5 oktober, og morsfølelsen er her for fullt, men måten han kom til verden på og de første ukene etterpå er vanskelig å fordøye.
Helsestasjon skal følge meg opp nå som sykehuset har skrevet oss ut.
Hva slags skader har du? For det er mulig å få keisersnitt ved senere svangerskap sånn at du skal slippe å gå i flere år med plager. Vært der selv. Send meg gjerne en pm hvis du vil vite mer. Vil ikke skremme alle førstegangs med hele historien ;-)Huff, da...hard start? Jeg hadde ingen dramatisk fødsel egentlig, men fikk ganske omfattende skader (selv om jeg ikke merket det under fødselen, og de sliter jeg med fortsatt, ett år etter. Jeg føler fortsatt ikke at jeg har kommet meg. Jeg skal opereres, men det kan de ikke gjøre før jeg er ferdig med å få barn, så det er liksom bare å lære seg å leve med det, noe jeg absolutt er på god vei til nå. Jeg håper det ordner seg for deg innen rimelig tid. Det er tungt nok som det er de første månedene med en liten en!
God klem!