hvor lang tid tar det å få internett??

Hyssamaia!

Gift med forumet
Jeg flytter om 2 uker og er avhengi av nett[8D] spess siden jeg er alene, og etter snuppa har lagt seg sitter jeg jo bare hjemme. på tven går det jo ikke en dritt. så det jeg lurer på er, hvor lang tid tar det å få nett fra man bestiller? kan jeg risikerer å sitte uten nett i flere uker?
Kan jeg bestille nå, selvom jeg ikke flytter inn før om 2 uker? det bor noen andre der nå frem til jeg flytter inn..[:)]

[:D]

ORIGINAL: ActionPaction

kommer ann på hvilken leverandør du bruker.

en liten story: telenor er jævlig treige, tror de bruker 6 eller 8 uker. da jeg ba om å få flyttet mitt telenor-abonnement dukka dessuten ikke montøren opp på den avtalte dagen.

så jeg skifta leverandør. telenor fortsatte likevel å sende meg regninger i lang tid etterpå. blant annet for mentørutgifter i forbindelse med flytting [:@]

såpass ja.. da utelukker jeg telenor[:'(] 

ORIGINAL: Sanka

Ringte til Telenor og bestilte, tok to uker da hvertfall [:)]

hmm.. kan jo ringe telenor og høre.. si at jeg er avhengi av BV så jeg trenger nett FOOOOORT[:D]

ORIGINAL: Mylady

Fikk på dagen.

Oi.. hvilken leverandør har dere?

Jeg vet ikke hvor lang tid det tok før vi fikk men jeg vet bruttern bestilte nett forrige uke gjennom tele2 og de kunne ikke komme for uti september...Han ble så frustrert..20 år gammel i egen leilighet uten nett det er pyton sier han så håper ukene går fort!!!

ORIGINAL: Hege og Dennis

Jeg vet ikke hvor lang tid det tok før vi fikk men jeg vet bruttern bestilte nett forrige uke gjennom tele2 og de kunne ikke komme for uti september...Han ble så frustrert..20 år gammel i egen leilighet uten nett det er pyton sier han så håper ukene går fort!!!

Netopp.. det jeg er redd for også. at jeg må sitte uten nett i mange uker. avhengi av BV og nettbanken[8D] 

Back
Topp