Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hvor lang tid gikk det fra legen din sendte henvisning til gyn for vurdering av ks og til du fikk svar fra sykehuset??vet det varierer men kjekt å høre....venter og venter på svar i posten.
Det tok vel en ukes tid tenker jeg..som de fleste henvisninger jeg har fått timen fikk jeg jo en del uker etter da, jeg ba om timen veldig tidlig og fikk timen i ca uke 20-21.
Jeg fikk vel også brev i posten en liten ukes tid etter legen sendte henvisningen tror jeg. Det gikk veldig fort hvertfall. Selve timen var en del uker frem i tid, akkurat hvor lenge husker jeg ikke:)
ok...er en uke siden jeg var hos legen og vet at henvianinger blir levert til sykehuset. samme dag..håper jeg får brev idag..syns det har gått fort å få brev om time ved alle henvisninger til både gyn og andre ting på sykehuset så er litt reds for om henvisninga ble sendt..er i uke 28 nå så føler for å få avklart ting snart,går jo å grubler så mye..