hvor lang tid skal det ta?

nanne

Blir kjent med forumet
jeg har diabetes type 1 og var hos legne for en og en halv uke siden. Legen skulle sende alle papirene mine rett ned til sykehuset og jeg skal ha all oppfølging der.
Men hvor lang tid kan det ta før jeg får brev fra sykehuset?
Legen skulle sende papirene samme dag som jeg var der og da skulle sykehuset ha papirene dagen etter sa legen min.
Blir gal av å gå å vente på å få brev derfra, og svangerskapspapirene mine ble også sendt så jeg har jo ikke noe bevis på at jeg er gravid og hvis det skulle skje noe.
Blir helt tullete av å gå å vente

hei.

Eg vil gi det ein 2 uker, om du ikkje har hørt noko innen den tid ring til legen din. Lykke til!!

takk for svar, skal gi de frist til onsdagen hvis jeg ikke ringer til mandagen til sykehuset å spørr selv om de har mottatt papirene mine

Jeg hadde svangerskapsdiabetes (med insulin) under forrige svangerskap (gutt født i nov. 2004). Jeg venter nå nr. 4 og var til første undersøkelse (6+3) hos fastlegen min på mandag. Hun sendte papirene mine til sykehuset dagen etter og jeg fikk innkallelsen til sykehuset på lørdag. Fikk time 22. feb. Dette er sykehuset i Kristiansand.  

så kjapt svar du fikk, tar å ringer sykehuset i dag jeg å etterlyse om når jeg får time.
Takk for svar[:)]

Ring sykehuset å purr på det!!! De har ikke dårlig tid på sykehuset vettu[:)] skal du ha noe gjort så må du eller legen ståpå for å få det gjort....lykke til...

jeg ringte i dag og fikk beskjed at jeg hadde fått time ditt 15 februar som dagpasient så da ble jeg glad for at ting ordner seg. Så den dagen blir lang skal innom mange steder på sykehuset og masse blodprøver[:'(]
Men det er noe som er det når man skal få det vakreste som er i verden[:)]

Kokosbolle, skal du bare til diabeteslege eller skal du innom lege/jordmor? vet du om du får ul den dagen?

Hei Nanne!

Ser på innkallelsesbrevet at jeg er satt opp hos jordmor. Regner med at jeg skal innom både lege og ultralyd. Jeg har ikke diabetes til vanlig, kun når jeg gikk gravid med sistemann. Da gikk jeg til undersøkelse på Sykehuset hver 14 dag fram til ca. 7 1/2 mnd og så hver uke. Hver gang jeg var på kontroll var dette programmet:

1. Samtale med diabetessykepleier med gjennomgang av blodsukkermålingene mine. Insulinen ble justert i forhold til hvordan målingene var.

2. Blodprøver og urinprøve

3. Samtale med lege

4. Samtale med jordmor (var ikke hos henne hver gang, men stort sett)

5. Ultralyd

Litt av et program som tok bortimot 2 timer. Jeg har i tillegg 2 timers reisevei til sykehuset (4 timer totalt).
Personalet på sykehuset var helt topp. Jeg følte meg i trygge hender hele tiden.

Håper dette var litt nyttig info.

Takk for svar kokosbolle, det var nesten sånn jeg hadde det også når jeg gikk med veslefar. Fikk brevet fra sykehuset i dag så jeg så hva planen for den dagen var så det var ett tett timeplan og mange blodsukkermålinger på labratorie.
Men skal bli gøy å se hjerte slå.

Back
Topp