Hvor lang tid går det vanligvis mellom de aller første riene, hvor lenge varer de og hvor vonde ?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jeg gikk rett på rier på rundt 1 min med 2-3 min imellom etter at vannet gikk. 29 timer senere var hun ute.

Med sistemann gikk jeg rett på rier med 1-2 min mellomrom. Etter 1 time fikk jeg 2 rier rett etterhverandre uten mellomrom med 1- 1 1/2 minutt imellom slagene. Fra første rie til han kom ut gikk det 3 timer og 1 minutt :P
Førstemann ble jeg satt igang og fikk epidural så hvordan riene forløp den gangen husker jeg ikke. Men jeg brukte 1 1/2 døgn inne på den fødestua så det tok tid, måtte tas ut med sugekopp.....

Tjah... riene begynte så smått på morgenen i 7 tiden etter slimproppen gikk. Så bygde de seg opp utover formiddagen - og på ettermiddagen i 2 tiden så var det såpass vondt og hyppig at det bar rett til sykehuset ;)

De kom vel med 3-4 minutters mellomrom - og varte i 1,5 minutt :)
Snuppa ble født kl. 21 på kvelden :)

Fra første rie til han kom ut tok det 5 timer. Det var vel kanskje 2-3 minutt mellom hver rie til å begynne med, så tok det seg opp når vi kom til sykehuset og jeg mistet fullstendig oversikten :p Da var det sikker 1/2-1 minutt mellom riene, men er ikke sikker :)

her gikk jeg også rett på rier som varte ca 1 minutt og det var 2-3 min imellom. Han var ute ca 4 t etter første rie og 13 min etter vi parkerte utenfor sykehuset...

Back
Topp