Hvor lang tid fra vannet er gått?

L24

Glad i forumet
Hvor lang tid fra vannet begynner å gå har dere født...?
Tror nemlig jeg lekker eller eh.. fosser vann her..
Lurer litt på hvor god tid jeg har...[;)]

Mitt vann begynte å piple ved 9 tida på morgenen. 16.02 fødte jeg samme dag [:)]

Så spennende da hvis vannet begynner å gå! Da må det jo skje noe snart [:)]

[:D]Ja håper det.. mens terminen min er i dag så det er ikke så rart hvis det skjer noe

Lå i sengen og ante fred og ingen fare og i 9 tiden kjente jeg det bare rant ursj... trodde nesten jeg tisset på meg jeg he he..

Fortsetter nå særlig hvis jeg beveger meg litt...

Får håpe at tassen vil ut i dag da [:)]

ta å ring sykehuset. Der forteller de deg om de vil ha deg inn med en gang, eller om du skal vente på riene.

det tok 12 timer fra vannet gikk til datteren min var ute. jeg fikk drypp for å få fortgang i sakene og da....

Ringte føden og de sa jeg skulle bevege meg mest mulig for å få fortgang i sakene... Skal til sykehuset i 16 tiden hvis ikke det skjer noe mer..da var det mulig de satte meg i gang[;)]

Så spennende!!! Riktig lykke til

Her gikk vannet så gradevis at vi ikke skjønte at det var det....men når det hadde gått 2 dager ble fødselen satt igang[:)]

Å så spennende, snart vil du kunne hole nurket ditt i armene dine!![:)]

NEI,søren og da L24.skal du og føde før meg...buhu!!!![:(]........
om ikke riene begynner med en gang så vil du uansett bli satt igang i løpet av en dag eller 2.....så snart er du mamma!!!

De har tatt vannet mitt på sykehuset alle 3 gangene og da har det tatt 1 time etter vannavgang hver gang før alle har tittet ut[:D]

hos meg tok det 10 timer men hos meg fosset alt ut på engang heldig vis så jeg satt på do...men jeg reiste rett på sykehuset men jeg har 3 kvarter og kjøre..men hadde ikke vveer når jeg kom ditt men tok ikke lang tid før jeg hadde...hihi....håper vannet går her også snart....lykke til.....

å så morro... gleder meg til det er min tur... hehe...
jeg gleder meg som en unge til fødselen... åååå... blir helt rørt av å tenke på det...

Lykke til sååååååå masse L24=)

Lykke til L24, håper du får hilse på babien din allerede i dag [:)]

Kjenner det presser på her nå skikkleige mens murringer men ikke noe mer... Drar på sykehuset om ca 1/2 time..
Jordmor  på sykehuset sa at jeg skulle inn til sjekk kl 16 så slapp jeg å dra fram og tilbake.. hva hun mente med det vet jeg ikke. Men virket som de hadde tenkt til å sette meg i gang hvis det ikke startet av seg selv..

ORIGINAL: september06

Hei

Dersom det er vannet som har gått så skal du helst ikke gå så mye rundt omkring, men helst ligge og ringe sykehuset.   Lykke til i dag  - høres ut som det er noe stort på gang   [:D]

Jeg mener at det bare er hvis hodet Ikkje har festa seg at du skal legge Deg...

Jeg og fikk beskjed om å bevege meg når vannet gikk..Men de ville ha meg ned med engang for å ta en titt på fostervannet o.l. Så om du ikke har ringt,hadde jeg tatt en tlf og hørt med dem.

Det gikk 3 døgn fra vannet gikk til jeg fødte og da måtte de sette meg på drypp

Back
Topp