Hvor lang tid fra tegningsblødning til fødsel?

Ivf90

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg er 35+6 idag og fikk en blødning i natt.
Vi ringte sykehuset og fikk beskjed om å komme inn, og de mente at jeg hadde hatt tegningsblødning, men at dette ikke trengte å bety at fødselen var i gang.

Føler meg fin idag, hatt litt modningsrier i natt og idag.

Lurer på om andre har hatt tegningsblødning før termin, og hvor lenge det gikk for dere før fødselen startet?:smiley-angelic001

Hadde en runde med blødning 38+1/38+2 (husker ikke helt). Deretter ny runde på kvelden 39+3.Vannet gikk på morgenen 39+4, og han kom samme dag.

Var jo forsåvidt innafor termin jeg da, men før selve termindatoen.

Hadde blødning natt til lørdag. Fødte natt til mandag. Så to dager. Fødselen startet ordentlig 3 timer før hun ble født ☺️

Hun ble født ca et døgn etter blødning. Men da var jeg 40+5 :) så ikke erfaring med før termin.

Mao, ganske ulike erfaringer, slik det ofte er med det meste når det gjelder graviditet og fødsel:smiley-bounce022

jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente på at den lille bestemmer seg for å komme

Fikk blødningen i sammen med riene, etter første del av vannet var gått

Hei!

Jeg er 35+6 idag og fikk en blødning i natt.
Vi ringte sykehuset og fikk beskjed om å komme inn, og de mente at jeg hadde hatt tegningsblødning, men at dette ikke trengte å bety at fødselen var i gang.

Føler meg fin idag, hatt litt modningsrier i natt og idag.

Lurer på om andre har hatt tegningsblødning før termin, og hvor lenge det gikk for dere før fødselen startet?:smiley-angelic001
Hvordan går det med deg? Ble det noe fødsel?:nailbiting::)

Jeg fikk tegningsblødning halvannen time før ungen kom ut :wideyed:

Håper du sitter med et lite nurk i armene nå :love017

Back
Topp