Hvor lang tid fra IVF søknad til svar

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Søknad til IVF ble sendt 19. februar, og vi har enda ikke hørt noe, er det normalt? Søknaden er sendt til St. Olav. Jeg tenker f.eks. om man får bekreftelse på at søknaden er mottatt eller lignende? Eller hører man ikke noe før man får tilsendt timen for forsamtale? Og hvor lang tid bruker det å ta før man får time til forsamtale?

Sendte søknaden i juni, fikk forsamtale i november. Hørte ikke noe i mellomtiden mener jeg, skikkelig kjipt å gå å vente :/

Tror vi sendte søknad rundt månedskiftet august/september. I desember fikk vi brev om ulike prøver vi måtte ta, og beskjed om å sende brev til de (riksen) ca 14 dager etter at prøvene var tatt (der skulle det stå at prøvene var tatt...)

I februar fikk vi brev med time til forsamtale 31mars. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi sendt søknad i Oktober og fikk time for forsamtalen i april. Vi hørt ikke noe i mellom. Så bar vær tålmodig :-)

Går ann å sende mail å spør om de har mottatt den :) det gjorde jeg...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tusen takk for svar alle sammen :) Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet da (noen som vet hvor de selger det forresten? hehe)

I verstefall så kan du bare ringe å høre om de har mottat og hvor i behandlingsprossesen de er :) Gjorde jeg hvertfall:) I mitt tilfelle var det bra jeg ringte...fordi var noe feil i papirene :)

Jeg skulle spurt før, for i dag kom papirene. Hehe. Skal levere blodprøver og sædprøve (ikke jeg nei :P), så får vi time etterpå. Men skjønner ikke hvorfor vi skal levere blodprøver og han sædprøve, for vi leverte samme prøvene i begynnelsen av februar, for de måtte være med på søknaden. Men det er vel bare standard.

Back
Topp