Hvor lang tid fra 4 cm åpning?

Vakle

Elsker forumet
Var hos jordmor i dag og fikk konstantert 4 cm åpning. Hun tøyde godt i tillegg og jeg hadde ikke engang kommet meg innenfor døra hjemme da det eksploderte i rier. Utover kvelden dabbet de sakte, men sikkert av... nå er de helt uregelmessige, men jeg har et par i timen...

Hvor lang tid pleier det å gå til man er i aktiv fødsel når man har 4 cm+ åpning?

1,5 time fra 4 cm åpning til mini var ute[:)] så det varierer vel veldig fra person til person. Fikk beskjed om at vanligvis er det ca 1 cm i timen[:)]

LYKKE TIL[:)]

Jeg hadde 4cm kl 8.00 på morningen, lillegutt kom sju på kvelden. Jeg brukte 3-4 timer på den siste cm...[&o]

Jeg hadde det i flere dager, men når en lege røska og tøyde godt startet riene ca 48 timer etter og snuppa var ute på 2 timer fra første rie[:)]

med snuppa va hun ute på 4 timer etter 4 cm[;)]

med sistemann vet jeg ikke, for jeg hadde 6 cm da jeg ankom sykehuset, og 1 time etterpå var han ute[:D]

2 timer tror jeg. Ble ikke skjekket noe mer mellom 4 og 10 cm, men når de sjekket 2 timer senere var det 10 cm.

E væll egentli fra 4 cm åpning at dæm si man e i aktiv fødsel?! va væll ihvertfaill d her..

ca 11 timer, men måtte ha drypp for å åpne meg videre fra 4 cm..

første gang tok det ca 7-8 timer, andre gang under 2 timer[:)]

Med meg gikk det 19 timer fra 3 cm-10 cm

Hadde 4 cm åpning den 12 des og hun kom 9 jan[:'(]

kom inn på sjukehuset med 4 cm, og var oerlykkelig for eg trodde fødselen var snart over, men tok feil der[8D]  brukte 17 timer fra 4 cm til babyen var ute.

2  timer fra di tok vannet, også måtte di sette på drypp! Babyen var stoor[&:][:D] 

Har ikke peiling.
Med nr 1 hadde jeg 10cm åpning da jeg kom til sykehuset. Han ble født ca en time etterpå.
Med nr 2 ble det keisersnitt. Kunne bli igangsatt, men de turte ikke, fordi de ikke var helt sikre på hvordan lillegutt ville reagere.

Jeg kom inn på føden med 5 cm, og etter 1 time og 10 min var hun ute [:)]

Lykke til! [:D]

jeg hadde 4cm kl 18,og 00.25 kom mini. :)

fra jeg hadde 4 cm åpning til ungen var ute tok det 3 kvarter hehe....
ble satt i gang da så kanskje derfor det gikk så fort.

Hos meg startet det med vannavgang og jeg fikk raskt regelmessige rier, og ble lagt inn kl 2.00 om natten. Hadde en 1 cm kl 7.00 og 10 cm kl 10.00. 1 time senere var Emil ute[:)]

Back
Topp