hvor lang tid før dere fikk inkallelsen?

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Hvor lang tid tok det i fra dere var hos lege/jordmor og bestilte ordinær ultralyd, til dere fikk svar i posten?:) Sendte innkallelse for 2 uker siden, så lurer sånn på når jeg får UL datoen :D

Forige gang tok det ikke lang tid, nå har jeg ikke vært hos legen enda. Skal få time i løpet av uka nå :-)

Jeg var hos legen en fredag og hadde innkallingen onsdagen etter....

Jeg hadde den nok i løpet av en uke :-)

Hadde brevet i postkassen 4-5 dager etter jeg hadde vært hos jordmoren jeg! Var effetktivt :) Men det kan jo hende det er litt forsinket nå pga ferie?

jeg og fikk innkallesen innen en uke :) men ringte senere og forskjøv timen siden jeg ble satt tilbake på ul :)

Det lurte jeg også på.. Er nå godt over 5 uker siden jeg var hos legen, og har ikke hørt et pip. Han har vel glemt det, går jeg ut fra.

Fikkd med en gang.. rakk ikke å tenke på d engang.. så kanskje 1 uke,max :)

Fikk svar fra Ahus idag. 1,5 uke etter sendt søknad. Ville etterlyst om det gikk over tre uker jeg...

ja, jeg får gi det en uke, og ringe inn og høre på mandag om det ikke er kommet noe enda:)
Jeg har ikke bestilt på sykehuset, men hos en annen som har ultralyd her på stord. Han har noe lengre ventetid tror jeg, og godt mulig han er på ferie, og at det er derfor jeg ikke har fått svar enda. Men er sååå spent på datoen!!

Har ikke vært i kontakt med hverken lege eller jordmor enda -.- Mulig jeg er litt treg av meg.. Haha.. Tipper det tar noen uker :P

Hmm.. Jeg var til legen den 13. Juli, han sendte da henvisning til UL, har ikke fått noe brev enda...

Jeg var hos legen på Mandag og fikk inkallelsen på Onsdag. Trodde det skulle ta laang tid så var ikke i mine tanker engang når jeg fikk det i posten. Ble helt imponert over hvor fort det gikk :p

Her tok det vel ca 1 1/2 uke fra legen sendte henvisning til jeg fikk brev med time. Fikk time 13. september. Spent ja!!!

Back
Topp