Hvor lang tid etter senabort

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hvor lang tid det tok det føre du ble gravid igjen etter senabort ? Vet det individuelt, men likevel nysgjerrig :happy:
 
Hei. Som du sier, dette er veldig forskjellige. Vi var noen av de som var heldige å bli gravide på første PP etter senabort. Hadde senabort 6. januar i år, fikk mensen ca 5 uker etter og ble gravide første eggløsning etterpå (og fikk en baby 26.11). Så 2023 startet på verst tenkelige måte og endte på best tenkelige. Håper den sitter om ikke så lenge for dere (dersom det er det dere ønsker). Masse lykke til! :)
 
Hei. Som du sier, dette er veldig forskjellige. Vi var noen av de som var heldige å bli gravide på første PP etter senabort. Hadde senabort 6. januar i år, fikk mensen ca 5 uker etter og ble gravide første eggløsning etterpå (og fikk en baby 26.11). Så 2023 startet på verst tenkelige måte og endte på best tenkelige. Håper den sitter om ikke så lenge for dere (dersom det er det dere ønsker). Masse lykke til! :)
6. januar i fjor
 
Hei. Som du sier, dette er veldig forskjellige. Vi var noen av de som var heldige å bli gravide på første PP etter senabort. Hadde senabort 6. januar i år, fikk mensen ca 5 uker etter og ble gravide første eggløsning etterpå (og fikk en baby 26.11). Så 2023 startet på verst tenkelige måte og endte på best tenkelige. Håper den sitter om ikke så lenge for dere (dersom det er det dere ønsker). Masse lykke til! :)

Så fint å høre at det gikk så fort og at du har en liten baby nå❤️
 
Litt senere ut i svangerskapet, men jeg fikk første menstrasjon 5,5 uke etterpå og hadde så en menstrasjon til 30 dager etter dette - også ble jeg gravid igjen. Har vært heldig med det at jeg raskt blir gravid, etter MA oppdaget i uke 13 hadde jeg èn menstrasjon etterpå før jeg ble gravid.

Håper dere lykkes raskt med en spire som skal sitte hele veien ❤️
 
Litt senere ut i svangerskapet, men jeg fikk første menstrasjon 5,5 uke etterpå og hadde så en menstrasjon til 30 dager etter dette - også ble jeg gravid igjen. Har vært heldig med det at jeg raskt blir gravid, etter MA oppdaget i uke 13 hadde jeg èn menstrasjon etterpå før jeg ble gravid.

Håper dere lykkes raskt med en spire som skal sitte hele veien ❤️

Så godt å høre prøvingen ikke har dratt seg ut etterpå!

Krysser fingrene ❤️
 
Jeg mistet i uke 19 i juli 2021. Ble gravid igjen i desember/januar (5. syklus etter) og fikk en liten jente i september.

Jeg har for øvrig vært gravid 4 ganger. En av de satt på første forsøk og en av de tok et helt år med prøving, så det kan variere selv for en og samme person <3
 
Jeg mistet i uke 19 i juli 2021. Ble gravid igjen i desember/januar (5. syklus etter) og fikk en liten jente i september.

Jeg har for øvrig vært gravid 4 ganger. En av de satt på første forsøk og en av de tok et helt år med prøving, så det kan variere selv for en og samme person <3

Så fint å høre st du fikk en liten jente etter aborten ❤️

Ja, har selv 3 MA føre vi fikk datteren vår, så kjenner igjen det med ulik tid med å bli gravid etter abort dessverre... håper likevel at det går litt fort etter senabort siden kroppen e ritt i modus :shy:
 
Med senaborten tok det 5 mnd og med MA ble jeg gravid første runde etterpå.
Håper syklusen din kommer fort på plass og spiren sitter fort ❤️❤️
 
Back
Topp