Tre muskuterer
Lykkelig!
fødselspermisjonspapirer? Fikk brev denne uken om at det max skulle ta 2 mnd som vil si at jeg får 0 kr i juli om de er trege.... HJELP!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her mottok dem også min søknad 8 mai. Jeg sendte den 7 mai.Jeg gikk ut i permisjon søndag 16.juni, har heller ikke fått vedtak på at jeg er i permisjon. Ringte forrige fredag, og fikk beskjed om å ringe opp igjen i dag om det ikke var kommet noe svar. De mottok min 8.mai, og behandlingtiden var 6 uker, dvs at den skulle vært ferdigbehandlet på onsdag. Så, hun dama jeg snakka med i dag purret på de som behandlet saken, for den var ferdigbehandlet i flg hun jeg snakka me. Utbetalingen er jo i slutten av mnd, så håper jeg "rekker" den.. Men en får jo etterbetalt så fort papirene er i orden, så du slipper å vente til neste utbetaling om papirene skulle være i orden før
Her mottok dem også min søknad 8 mai. Jeg sendte den 7 mai.
♥ Termin 10 juli ♥
Jeg fikk brev datert 12 juni om at de hadde mottat alt av info (brukt litt tid fordi jeg måtte ettersende 6 mnd med lønnslipper bla) og der står: dersom du ikke har hørt noe innen 2 måneder skulle jeg ta kontakt. SKIKKELIG kjipt siden jeg går i permisjon i 1.juli og tror ikke det er jobben som betaler noe som helst!