Hvor lang tid brukte NAV på å behandle deres

Tre muskuterer

Lykkelig!
fødselspermisjonspapirer? Fikk brev denne uken om at det max skulle ta 2 mnd som vil si at jeg får 0 kr i juli om de er trege.... HJELP!

Jeg sendte mine tidlig i mai. Har ikke fått bekreftet noe.. men ringte for å sjekke å di hadde mottatt. . Fikk inn noe penger i går så da må d jo være greit:)

Jeg har nettopp sendt mine, og da sa de jeg burde ringe om tre uker hvis jeg ikke hadde hørt noe.. To mnd hørtes jo veldig lenge ut! Sier de ikke at man skal vente så lenge med å søke og da tro? For da kan de jo ikke bruke såå lang behandlingstid..

Sendte inn 2. Mai og fikk innvilget på tirsdag, to dager før perm startet.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Jeg gikk ut i permisjon søndag 16.juni, har heller ikke fått vedtak på at jeg er i permisjon. Ringte forrige fredag, og fikk beskjed om å ringe opp igjen i dag om det ikke var kommet noe svar. De mottok min 8.mai, og behandlingtiden var 6 uker, dvs at den skulle vært ferdigbehandlet på onsdag. Så, hun dama jeg snakka med i dag purret på de som behandlet saken, for den var ferdigbehandlet i flg hun jeg snakka me. Utbetalingen er jo i slutten av mnd, så håper jeg "rekker" den.. Men en får jo etterbetalt så fort papirene er i orden, så du slipper å vente til neste utbetaling om papirene skulle være i orden før :)

Ca 3-4 uker.

Her brukte dem fint alle 6 ukene dem suer behandlingstida er. Fikk brev i går at det var innvilget. Og pengene på konto i dag.
Så her var dem suuuper trege med å behandle. Men til gjengjeld suuuper raske med å betale :D
Og det verste av alt et jo at alt stemte :cool:

♥ Termin 10 juli ♥

Jeg gikk ut i permisjon søndag 16.juni, har heller ikke fått vedtak på at jeg er i permisjon. Ringte forrige fredag, og fikk beskjed om å ringe opp igjen i dag om det ikke var kommet noe svar. De mottok min 8.mai, og behandlingtiden var 6 uker, dvs at den skulle vært ferdigbehandlet på onsdag. Så, hun dama jeg snakka med i dag purret på de som behandlet saken, for den var ferdigbehandlet i flg hun jeg snakka me. Utbetalingen er jo i slutten av mnd, så håper jeg "rekker" den.. Men en får jo etterbetalt så fort papirene er i orden, så du slipper å vente til neste utbetaling om papirene skulle være i orden før :)
Her mottok dem også min søknad 8 mai. Jeg sendte den 7 mai.

♥ Termin 10 juli ♥

Her mottok dem også min søknad 8 mai. Jeg sendte den 7 mai.

♥ Termin 10 juli ♥

WOW, så ser jeg over her at du til og med har fått pengene og at alt stemte! Må jo være sensasjon ;)
Fikk sykepenger i dag jeg da, men skulle så gjerne hatt resten av pengene mine også, halve mnd sykepenger og halve mnd permisjonspenger.. Jaja, alt blir vel :)

To uker! Var kjempesent ute og fikk svar for to dager siden. Stor byrde lettet, for å si det sånn.
Håper dere snart får svar! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Veldig kort tid. Halvannen uke tror jeg :) De sa det kunne ta 2 mnd så jeg ble veldig positivt overrasket :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg leverte vel for bare straks 1 måned siden, men har ikke fått noe vedtak, så aner ikke hvor lang tid de bruker. Men jeg får alt gjennom jobben min, så det spiller ikke noe rolle for min del. Og vet også at så lenge jeg får pengene gjennom jobben, så prioriterer de de som får direkte fra Nav før meg. Er ikke noe vits i å ringe og høre etter heller, siden de på kundeservice ikke finner ut noe om meg. Regner med det ordner seg snart jeg. :)

Håper det ordner seg for dere som ikke har fått innvilget noe enda raskt. ;)

sendte vel inn for ett par uker siden .. jeg har heller ikke hørt noe..men jeg får utbetalt av arbeidsgiver .. Trodde det var veldig vanlig nå jeg..

Overraskende kort tid;) tre fire uker?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

De mottok min 7. Mai og jeg har ikke fått noe svar enda... Tydelige forskjeller rundt om... Jeg hører til Vestby kommune, men er NAV Ski forvaltning som skal behandle den ser det ut som.

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Det tok ca 5uker, fikk svar for ca 3 uker siden om at det var innvilget, og penger på konto i går for 10 dager denne mnd :)

Jeg fikk brev datert 12 juni om at de hadde mottat alt av info (brukt litt tid fordi jeg måtte ettersende 6 mnd med lønnslipper bla) og der står: dersom du ikke har hørt noe innen 2 måneder skulle jeg ta kontakt. SKIKKELIG kjipt siden jeg går i permisjon i 1.juli og tror ikke det er jobben som betaler noe som helst!

Jeg fikk brev datert 12 juni om at de hadde mottat alt av info (brukt litt tid fordi jeg måtte ettersende 6 mnd med lønnslipper bla) og der står: dersom du ikke har hørt noe innen 2 måneder skulle jeg ta kontakt. SKIKKELIG kjipt siden jeg går i permisjon i 1.juli og tror ikke det er jobben som betaler noe som helst!

Da ville jeg ringt de og snakket med de og hørt hva som skjedde og når du kan forvente svar. Er litt sånn at den som maser mest osv. Og hvis du ikke får snakke med forvaltning, så be de om å legge igjen melding om at du har kontaktet de og spør om når du kan forvente et svar. Første utbetaling vil jo ikke være normalt før helt i slutten av juli uansett, og så fort det er i orden, så blir det utbetalt, men er kjipt hvis du må vente enda lenger enn det. Det bør jo være i orden da på 6 uker, men kan jo ta lenger tid grunnet ferie og hvis de ligger etter i utgangspunktet. Men ring og hør. Og samtidig kan du jo da spørre om du får det direkte fra nav eller fra arbeidsgiver, siden du ikke er sikker på det. Det leser de på kundeservice også enkelt ut fra skjemaet arbeidsgiver har sendt inn ang lønn. Håper det ordner seg raskt for deg. :)

Back
Topp