hvor lang tid brukte dere på å ta lappen?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
[:)]

tid, som i dager/mnd/år. Ikke antall kjøretimer.
Eller det også. Skriv begge deler[:)]

1 1/2 mnd! [:D]

4,5 mnd.

Var ikke bare bare å få til dette med to unger og jobb og skole på siden [:D]

Jeg skal nemlig begynne på onsdag (grøøøøøss). Har veldig mye fri på dagtid fremover, så kanskje jeg klarer det til jul da!

Jeg holder på nå. Begynte for en mnd siden. Er snaart ferdig [:D] Men, det er 3 mnd venting på
oppkjøring i Oslo og Akershus nå [:'(] Det er kjiipt!!

Jeg skal muligens ta oppkjøring et annet sted, der det ikke er venting...

ORIGINAL: S@ra

Jeg holder på nå. Begynte for en mnd siden. Er snaart ferdig [:D] Men, det er 3 mnd venting på
oppkjøring i Oslo og Akershus nå [:'(] Det er kjiipt!!

Jeg skal muligens ta oppkjøring et annet sted, der det ikke er venting...

Ja oppi er! Mange byfolk vistnok som reiser hit for å ta oppkjøring, hehe! [8D]

6mnd...men kjørelærer hadde ferie 2 ganger..å det passet fint pga da kunne jeg legge meg opp penger innimellom [:D]

6 måneder, 3 av de var ventetiden på oppkjøringa!

Fra jeg starta til lappen var i hånda, 1 år.. MEN.. hadde pause på 5 mnd, pluss 3 mnd venting på oppkjøring.. stoppa litt før jeg fødte til snuppa var noen mnd [;)]

Bynnte i September, hadde lappen i førsten av Februar.. Men hadde ikke mange kjøretimer i mnd da og måtte vente 1 mnd tid på oppkjøring

hvordan betalte dere? kontant? faktura? Måtte alt være betalt før oppkjøring?

Brukte ca 6 uker fra jeg begynte til jeg hadde oppkjøring[;)]
ca 20 kjøretimer hadde jeg...

Var klar til oppkjøring 1, 5 mnd etter jeg begynte, men måtte da vente 1 mnd til på ledig tid til oppkjøring[:)] Så gikk mye fortere enn jeg hadde forventet, heldigvis[:)]

2 mnd hadde eg klart føste oppkjøring[8D] Var alt for nervøs.. Måtte vente 1 mnd etter det, så 3 mnd[:)]

Jeg starta i desember 03, så hadde jeg pause hele februar (pga en familietragedie) så hadde jeg lappen i mars 04. Så totalt brukte jeg 3mnd, men da med 1mnd pause, så egentlig 2mnd. Sto på både teori og oppkjøring på første forsøk.

Jeg brukte 3,5 mnd, men da var det litt venting på å få kjøre opp.
Tror jeg hadde 11 kjøretimer utenom det obligatoriske.

Jeg tok trafikalt grunnkurs i januar, begynte med kjøretimer i februar. Kjørte opp og fikk lappen 8.mai.

Jeg var 32 år og hadde aldri sittet bak et ratt før, så jeg synes det gikk overraskende fort.[:D]

Back
Topp