Hvor lang tid brukte dere på å få solgt ting på finn.no?

FancyPants

Forumet er livet
Jeg har hatt en annonse inne i to uker nå, uten respons i det hele tatt omtrent!
Jeg syns heller ikke jeg har tatt blodpris for det jeg selger, alt er halv pris eller lavere.
Reimadressen og vinterjakken er det forståelig at jeg ikke får solgt (feil sesong), men resten..

Ahh.. Den sprinkelsenga tar sånn plass i min lille leilghet når den ikke er i bruk.[&:]

ORIGINAL: **Mystery**

har pleid å få solgt etter max 1 uke...

Åh.
Kanskje jeg må gå ytterligere ned i pris? Har ikke så lyst til det, men.. Må man så må man.

Har stort sett solgt varen i løpet av en uke,men den mest upraktsike tingen av dem alle,nemlig brudekjolen henger her fortsatt.
Vi kan bytte.
Du kan få brudekjole og jeg dine saker [8D]

ORIGINAL: *englefjes*

Har stort sett solgt varen i løpet av en uke,men den mest upraktsike tingen av dem alle,nemlig brudekjolen henger her fortsatt.
Vi kan bytte.

Haha, da tenker jeg kjæresten hadde begynt å lure![:D]
Om han kom til meg og det hang en brudekjole på soverommet!

ORIGINAL: fairy

Vi kan bytte.

Kan ikke hinte mer enn det [;)]

ORIGINAL: Solaa

Når det gjelder Finn så er det nok kjøper som bestemmer hva som er "blodpris" [;)] Så om du ikke får noen respons så er nok prisen høyere enn folk er villige til å betale...

Jeg la ut noen skap for en stund siden, og sa jeg skulle ha 1500 kr. Så ringte en mann noen minutter etter at annonsen kom ut, od spurte om det var 1500 pr stykk eller til sammen, snartenkte meg svarte at det var pr stykk, og han nølte litt men slo til - "jeg regnet med det sa han, men måtte jo spørre" Så fikk jeg pokker meg 4500 kr! Jeg hadde ment 1500 TIL SAMMEN!!

Ja du har kanskje rett..
 Men kjipt å selge en seng som kostet 1600 kr ny for mindre enn 600 kr (som er prisen jeg har lagt den ut for).
Stellebordet har jeg tatt halv pris for, 600 kr det også.
Halv pris for Reimaen, og vårdress og vinterjakke for småpenger.

Mulig jeg bare må finne en lagringsplass til senga da, for den liker jeg så godt at jeg kunne tenkt meg å ha den til evt nye barn. Bare at jeg ikke skal bli gravid på minst tre og et halvt år da[&:]

ORIGINAL: fairy

Vi kan bytte.

Kan ikke hinte mer enn det [;)]

Hehe, ikke sant!
Bare at jeg ikke vil gifte meg på en stund da! Og ikke vil jeg ha en typisk brudekjole når jeg gjør det heller, noe hanv et veldig godt.[8D]

noe har jeg solgt fort, og andre ting har tatt lenger tid igjen. Solgte nettopp en oth og en emmaljunga scooter, og de var solgt iløpet av 2 dager. Og fikk myyye igjen for de oxo. Handler om å treffe den rette kjøperen[8D]

På det lengste har det tatt 1 uke[:)]

Hvis du har en butikk i nærheten kan du spør om å få henge opp lapp der, det kan hjelpe[:)]
Synes ikke prisen du har valgt var høy, men så kommer det jo ann på hva annet som ligger ute.

Her har ting gått unna fort, og TIL blodpris..
men jeg har solgt, steiner, furumøbler og skifer [8D]

Ting jeg skulle kaste assa.. hva folk gidder å betale for sier nå jeg.
Ga bort alle babytingene til kusinen min når hun fikk baby i desember [:D]

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet da..

Prøvde å gå inn for å endre på annonsen, men det går ikke så..

Har fått solgt tingene på 1-3 dager.
Har solgt sofa, bil og vogn.
Ville nok gått enda litt ned i pris.

Når nytteverdien er større enn hva du får solgt senga for så hadde jeg beholdt den[;)]
Går det ikke ant å demontere den? Kunne du fått lagret den på loftet til foreldrene dine?

Kan godt hende du bare er uheldig med tidspunktet du la ut annonsen på, trenger jo ikke være noe problem med hverken pris eller varen[;)]

1-3 uker[:D]

Har stort sett gått på noen få dager, maks en uke.
La ut en mobiltlf en gang, fikk sikkert 20 henvendelser den første timen og solgte den for 100 kr mer enn jeg hadde lagt den ut for[:D]

Når jeg solgte vognen, bilsetet osv, så var alt solgt etter ett døgn.

Det vi har solgt, har vi fått solgt ganske kjappt.
Men vi har nok også tatt ganske lav pris.

Sånn som med senga du skal selge.
600 for ei seng som koster 1600 ny er jo veldig god pris, synes jeg.
Men sprinkelsenger selges jo ofte for ned mot 300-400 kr. Og dersom man først skal kjøpe brukt, så kjøper man gjerne det billigste, selv om noe som er litt dyrere kanskje er litt finere.
Og så har det jo med hvor selgeren bor å gjøre også.
Lettere å kjøpe ei seng for feks 800 kr, dersom det er i nabobygda, og man kan reise og hente den og betale kontant, enn å kjøpe ei for 600 kr som må sendes, og man må styre med betaling og sånt.

Har hatt annonse for babyklær, leker, mammaklær og diverse andre ting som ipod osv. Som regel får man ikke respons i det hele tatt[&:]

Var nettopp en her og plukka med seg multigitteret vårt. La ut annonsen på mandag. [:)]

hehe.. Det jeg har prøvd å selge ble aldri solgt.

Prøvde å selge stellebord sånn med badekar, vibrerende vippestol, vanlig vippestol til 150 samlet eller 50 per stk. Ingen som ville. 1 time på gis bort hadde jeg 30 personer som ville ha det. Da ble jeg sur[8D] Var liksom ikke en formue jeg bedde om

Back
Topp