Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide?

Regner dere 1 pp som tiden fra prevensjonsslutt til første mens, eller fra første mens etter prevensjonsslutt?[emoji4]
 
Nr 1 satt i PP3 og jeg testet positivt med nr 2 nå nylig etter PP5.
 
8 mnd - SA
13 mnd - tvillinger (1 tvilling endte i SA i uke 6, krysser fingra for at den andre holder seg i live der inne, er 7 uker no)
 
Ca 6mnd. Men vi dreiv ikke med eggløsningstester og styr da, hadde bare sex som normalt[emoji4] Hadde da gått på p-piller omtrent konstant i 17 år eller noe.
 
Brukt snart et år fra vi startet med ivf. Hatt 3 forsøk, hvor av siste klaffet [emoji7] vi venter jente i Okt. 2018 [emoji173]️
 
Har enten vært prøver, gravid eller ammet siden 2010...
Førte positive test i 2014, endte i SA
Deretter har jeg hatt 3 fullgåtte svangerskap (hatt 3 fødsler på under 3 år, yngste er nå 4mnd)
 
Rett over 2 år. Første året kun ved aktiv prøving og i slutten av det første året var jeg hos Gyn og fikk sjekket både meg og mannen.
Startet opp på metformin og ble gravid ett år senere :)
Tar vist noen måneder før de har full effekt.
 
8 måneder med første, 6 måneder med andre og tredje gikk det på første forsøk. Rosenrot gjorde susen!!!
 
1: 9 mnd -resulterte i en gutt
2: 0 mnd -prøvde ikke, men resulterte i exu
3: 4 mnd -med 1 eggleder, fikk positiv test i dag:)
 
5 måneder etter jeg slutta på pillen:) føltes ut som en evighet, men innser nå at det var ikke så lenge egentlig ;)
 
1pp med første
Uplanlagt som endte i sa i uke 6
1 pp etter sa som endte i kjemisk. (Bestemte oss for å vente pga flytting og ny jobb)
1 pp som endte i kjemisk når vi bestemte oss for å prøve igjen
Og 1 pp etter kjemisk som nå har vært 9 uker i magen :)

Så ingen problem å bli gravid. For meg er det å holde på de som er utfordringen.
 
Back
Topp