kakemonster
Betatt av forumet
Her går vi og legger oss ca kl 23, også kan ho godt ligge ved puppen til kl 1 og 2. Synes det er slitsomt og unødvendig. Hvordan er det med dere? Når ho først sovner, så sover ho 3-5 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger du han rett i egen seng da etterpå? Her gjør jeg noe feil ihvertfall, for her sovner ho kun kliiint inntil puppen om kvelden, og pappaen er jaget ut fordi hun ikke kan flyttes etter hun har sovnet, for da våkner hun på et blunk...Babynov11 skrev:
Bruker ca 10-15 min tror jeg.. Så er det rap og ned på armen igjen der hun får tutt og kosefille over ansiktet, bærer henne opp i senga og hun sovner som regel med en gang. Noen ganger må vi opp og putte i tutten etter en liten stund. Men vi legger henne mellom 19.30-20.00... Hvorfor legger dere ungene så seint? er så deilig og ha kvelden aleine med mannen :-)Fru Frøland skrev:
Bruker ca 10-15 min tror jeg.. Så er det rap og ned på armen igjen der hun får tutt og kosefille over ansiktet, bærer henne opp i senga og hun sovner som regel med en gang. Noen ganger må vi opp og putte i tutten etter en liten stund. Men vi legger henne mellom 19.30-20.00... Hvorfor legger dere ungene så seint? er så deilig og ha kvelden aleine med mannen :-)Fru Frøland skrev: