Hvor lang tid bruker dere..

Rundt 1-2 timer om dagen vil jeg vel si. Bortimot 12-14 timer egentlig i uka. For det er så mye som gjøres mens jeg gjør noe annet som jeg ikke alltid tenker over. Ellers hadde det blitt fullstendig kaos. 

Vi er to voksne og to små som griser mye hehe. Men støvsuger da ofte og vasker gulver en gang i uka kanskje. Flekkvis ved søl. Har helt ny parkett i kjøkken/stue og barnas soverom. Så lett å holde reint. Fliser på badet. Har to langhåra puser som sommerhalvåret er mye ute. Og en røytefri liten naken hund :). Burde nok bruke litt til, men det er akseptabelt her.. og holder med en liten styrtrydding om noen kommer brått. (noe det sjeldent gjør når man bor i gokk).

Ikke bare jeg som har mye husarbeid ser jeg...
Nesten så jeg "gruer" litt til vi får masse unger oppi detta å jeg, med tanke på husvask  

Syns ikke vi gjør anna enn å vaske, mn d er aldri reint nok føler jeg 

Jeg tror vi alle her inne tipper for lite for jeg så en undersøkelse om dette og det var skremmende mange timer i uka emoticon

Jeg tørr ikke tenke på det en gang. men jeg tar husvasken en gang i uka, den inkluderer støvsuging, vaske golv, tørke støv over de fleste flater, badet vaskes, sengene skiftes på.
det går jo med litt tid.

også kommer da rydding av borde og måltider, har ca 4 måltider hjemme hver dag.
smårydder (noe man bør unngå) også er det alltid rydding av alle leker på kvelden.

har to barn et som går 50% i bhg så de 2-3 dagene hun er borte, roter ikke han på 20 mnd så mye. har også to hunder, de roter ikke noe.

jeg føler jeg har fulltidsjobb som hushjelp :(
spent på hvordan det blir etter ferien da begge unga begynner fullt og mor begynner å jobbe og ingen som er hjemme å roter hele dagen hehe. blir ferie tror jeg

Aldri tenkt over hvor mye tid jeg bruker! Tar ting akkurat der og da, så jeg aner faktisk ikke hvor mye pr.dag! Hver fredag går det alltid ca.2 timer på skift av senge tøy, vaske gulv og tørke støv. Rydde gjør jeg hver dag, så det er aldri mye rot her, bare litt leker fra ungene...men det går kjapt og hive oppi leke korga;-D

Back
Topp