hvor lang tid bruker dere på et måltid?!

eia89

Betatt av forumet
Jenta mi bruker rundt 45-60 min på å spise seg fornøyd... Føler jeg bruker så mye tid på å amme.
Hvor lang tid bruker deres små?
 
Somregel mellom 15-30 min på én side. Men kan ta lenger tid ved noen dager.
 
45-70min her, bedagelig type! Masserte brystet mens jeg amma pga klumper i sted, og da ble han ferdig litt tidligere faktisk, og han trengte ikke den elstra slurken på andre sida heller. Skal prøve igjen på neste måltid, kanskje han trenger hjelp å få ut :)
 
Alt i fra 5-15 min. Kommer an når tid på døgnet det er. Men blir mye kos også da, så han kan gjerne ligge på puppen i 30 min.
 
+ - 45-60 min, syns det varierer veldig. Nå skal det sies at hun egentlig aldri slipper puppen selv, men jeg avbryter henne når jeg føler det ikke er spising hun driver med lenger. Men jeg aaaner jo ikke, hun spiser ofte også, så noe må jo være "feil". Sovner og det som er. Satser på selvregulering på sikt! Som resulterer i mer effektiv og sjeldnere spising :D Håpe, håpe
 
Da storesøster var baby var det en slik tråd som fikk meg til å forstå at det ikke var vanlig å bruke 1 t på hver amming. Hun hadde for stramt tungebånd, og fikk derfor ikke skikkelig tak!
Nå bruker vi ca 10-15 minutter :) så denne gangen føler jeg jo at jeg ikke bruker hele dagen på å amme!
 
Da storesøster var baby var det en slik tråd som fikk meg til å forstå at det ikke var vanlig å bruke 1 t på hver amming. Hun hadde for stramt tungebånd, og fikk derfor ikke skikkelig tak!
Nå bruker vi ca 10-15 minutter :) så denne gangen føler jeg jo at jeg ikke bruker hele dagen på å amme!

Hmm... Kanskje jeg skal ta en ekstra tur til hs å sjekke dette! Takk for tips :)
 
Selve utdrivningsrefleksen varierer jo veldig fra dame til dame. Min er treeg... Og har brukt spray som hjelp, nå har jeg slutta med spray.

Noen ganger trenger de å ligge mer enn vanlig. Men om de ligger lenge uten å drikke hver gang, så burde an avskjed avbryte. Jeg blir brukt litt som sutt for tiden. Prøver å snu trenden. Han legger på seg i overkant av gjennomsnitt så :)
 
10-15 minutt.
 
Back
Topp