Hvor lang tid bruker dere på badet om morningen??

10 min kanskje?
Pusse tenner, vaske ansikt og sminke meg. Håret setter i hestehale og ferdig!
Vesla bruker jeg fem min på. Hun skal jo bare ha ny bleie og rene klær.

om jeg bare skal dusje og sminke meg, ca 25 min.
Men jeg har kort hår MED kröller. Så det må fönes og rettes også. Det tar tid. Og da bruker jeg plutselig rundt en time om jeg er rask. Men om jeg ikke skal noe spes så dropper jeg ofte håret!

jeg liker også å være nøye med matching og kunne godt brukt tid på utseende mitt - men de færreste har muligheten til å levere ungen i bhg og bruke 2 timer på badet. de fleste drar på jobb. så ja det er ekstramt. men har du ikke noe annet å gjøre så...

Hvis du ikke har noe bedre å bruke tiden din på, så er det jo ikke så ille. Når du jobba brukte du jo mindre tid.

Tror det er litt viktig å føle seg bra når man går hjemme, ellers kjører man seg fort litt ned i søla og blir der. 

Litt sminke og klær som matcher kan fort være løsningen på hvordan dagen skal bli bra liksom :p

Eneste som tar tid hos meg er å ordne håret - det er ganske langt og skal være stritt om jeg skal føle meg vel:) Men dette er noe jeg kan ta midt på dagen eller om kvelden også om jeg ikke skal ut på noe den dagen. Jeg tar det når jeg får tid.

Sånn på morgenen er det vel egentlig bare å gå på do, pusse tennene og skifte topp/t-skjorte. Resten skiftes når jeg dusjer og når det blir avhenger litt av humøret til den lille og om han lar meg gjøre det mens jer har han alene om dagen:-)

Jeg er ikke forfengelig i det hele tatt, men jeg sparkler trynet mitt mer eller mindre hver dag, men fort gjort å sminke seg da. Selv om jeg sminker meg bruker jeg som regel 10 min på badet på morran, mellom 10-30 min om jeg dusjer.

Hver dag, mellom 5 og 30 min.
Selskap eller noe, mellom 30 min og 2 timer.

På det meste max 15 minutt UTEN dusj, 30 minutt med dusj.

2 timer? hva gjør man da? Det har jeg IKKE tid til uansett når og hvor.

Jeg bruker lang tid.. Pusser tenner, vasker ansiktet, smører meg med fuktighetskrem eller selvbruningskrem hvis jeg føler meg bleik. Så sminker jeg meg, retter håret og så finner jeg klær som alltid tar en EVIGHET! Jeg blir ikke ferdig på en time for å si det sånn..

Synes du høres litt ekstrem ut på badet i alle fall i forhold til meg.

Jeg bruker max 30 min på badet om morningen, dusjer, sminker meg.. føner håret og pusser tenner..

Jeg er forfengelig selv når det kommer til klær og at ting må passe sammen.

Går jeg og kjøper en genser/jakke.. så må jeg ha sko som passer til.. og da kjøper jeg.. og omvent.. finner jeg sko jeg liker.. så må jeg ha jakke og genser som passer skoene.. Blir dyrt da gitt;)

har sikkert 15 vinterjakker.. og påfølgende sko..

Gitte__ skrev:
5-10 min. Vaske ansikt, krem, børste håret, deo og klær ;)

45 min ca. Do, tannpuss, dusj, sminke, føne hår og kle på meg. Da må klærna ligge fremme på forhånd!

Kommer an på. Skal jeg vaske håret så bruker jeg fort en time før jeg er ferdig. Ellers tjue min/halvtime.
Blitt så flink at jeg står opp tidligere så jeg slipper å stresse på morran sånn som i gamle dager. Da sa jeg omtrent bare hei til speilbildet mitt før jeg løp inn i klærne og ut døra med melkeglasset og brødskiva i hånda.
Må si jeg syntes du bruker litt laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid da. Hehe....

Det kommer ann på hvor god tid jeg har... Med meg og tre unger som skal på badet og ut dørene, så må det prioriteres. Om jeg dusjen/vasker håret, må jeg velge å sove 10 minutter lenger, eller ha tid til å føne høysåten. Havner stort sett på sove 10 minutter lengre. Blir stort sett at jeg tjafser det opp i ett strikk, og satser på at det holder ut dagen. 

Jeg bruker mascara hver dag, men har jeg tid, kan det bli litt mer også. Men som sagt, så avhenger det av når jeg resier meg opp

ha ha, ja da er du ekstrem ;) herlig vel :)
jeg bruker gjerne 1,5  timer daglig, men da bader jeg også poden å kler og steller han. mater hundene og lufter de på utsiden å litt sånn liksom

Back
Topp