Hvor lang tid bruker den lille

Spirelykke

Glad i forumet
Marsboerne2017
August 2018
å spise ved amming? Her ligger han med puppen i 30-40 min. Hørt noen som bare bruker 10-15 min å amme :eek:
 
Det er det samme her. Bruker vanligvis 20-30 min, av og til vil hun ha begge puppene og da bruker vi fort mer. Storebroren derimot brukte sjeldent mer enn ti minutter..
 
Her er det ca 10-15 min. Noe mer på kveld/natt.
Hun er ikke veldig interessert på dagtid. Merker at hun da ofte "tar igjen" på kveldstid.
 
Rundt 5-15 min ca.. har av og til noen lengre måltider hvis hun er veldig trøtt, da kan hun kosesuge litt lengre. Har ikke tid til det ellers :)
 
20min til en time her, avhengig av hvor effektiv hun er eller hvor mye som er for kos
 
5-15 min. Spørs om vi må rape og drikke mer eller alt går i ett :p Meget effektiv frøken som "får altfor mye melk på kort tid" ifølge barnelegen. Må hun rape kan det ta en time før hun er fornøyd for de er vanskelig å få opp :)
 
Bruker vel rundt 15-20 minutter, tror jeg. Har sluttet å følge med på tiden, ble helt ør av det i starten for da skreiv jeg ned alt.. Bare for å være sikker på at ting gikk bra.. :p Nå ammes det når han er sulten, så kan han ha fått nok en stund, for så plutselig vil han ha mer etter ti minutter :)
 
De første ukene var det minst 45 min av gangen. Nå er det ca 15 min, inkl rap etter hver pupp. På kvelden ligger han litt lenger (omtrent konstant fra 18-20) og fyller magen før han sovner. Det er veldig innafor når han sover 8-10 timer i strekk om natta. :)
 
En hel evighet, da lillegutt sovner ved puppen hbert andre minutt. Er særdeles våken ellers da, sukk Litt lei det der. Går lite opp i vekt på grunn av dette, så pumper og gir på flaske også
 
å spise ved amming? Her ligger han med puppen i 30-40 min. Hørt noen som bare bruker 10-15 min å amme :eek:
En hel evighet, da lillegutt sovner ved puppen hbert andre minutt. Er særdeles våken ellers da, sukk Litt lei det der. Går lite opp i vekt på grunn av dette, så pumper og gir på flaske også

Så godt å lese det er flere av oss! :)
Krabaten her bruker ofte 20-40min, en sjelden gang 10 min. Vi sliter med å få han til å sove på dagtid så han sovner nesten alltid ved puppen.
 
Så godt å lese det er flere av oss! :)
Krabaten her bruker ofte 20-40min, en sjelden gang 10 min. Vi sliter med å få han til å sove på dagtid så han sovner nesten alltid ved puppen.

Ja de er søte de små. Er ofte 30 min til en time. Sover jo mye av den tia. Var noen som lurte på omdet var tilsatt sovemedisin i den melka;p
 
Ja de er søte de små. Er ofte 30 min til en time. Sover jo mye av den tia. Var noen som lurte på omdet var tilsatt sovemedisin i den melka;p

Ja, han ser passe borte vekk ut når jeg løfter han opp når han er ferdig med å spise :p
Problemet vårt er at han sover maks 5 min etter at han er ferdig på puppen.
Jeg har også prøvd å stimulere han når han spiser men han sover ikke noe mer mellom ammingene av den grunn. :meh:
 
Ja, han ser passe borte vekk ut når jeg løfter han opp når han er ferdig med å spise :p
Problemet vårt er at han sover maks 5 min etter at han er ferdig på puppen.
Jeg har også prøvd å stimulere han når han spiser men han sover ikke noe mer mellom ammingene av den grunn. :meh:

Akkurat samme problem her, maks 5 min søvn etter at jeg tar ham bort.
 
5 - 15 minutter vil jeg tro. På dagtid ca en gang i timen når han er våken og normalt kun en pupp om gangen. Vokser som et ugress, så han får mer enn nok mat :)
 
Back
Topp