Hvor lang sykmelding?

LLR4

Blir kjent med forumet
Dere som ligger hjemme med kvalme og oppkast:

hvor lang sykmelding fikk dere i første omgang? Og evt. Videre?

har ligget hjemme en uke nå og fikk sykmelding idag som varer kun frem til mandag:(
føler jeg bare blir dårligere for hver dag, idag har oppkastet kommet også;( prøver å tenke fremover
på den lille spm venter men akkurat nå er hverdagen forferdelig.. Snart jul også, orker ingenting,,
flere som depper om dagen?;P

Jeg har vært sykemldt nå i (snart) 14 dager pga kvalme(før jeg blei sykemldt spydde jeg på jobb å var SKIKKELIG dårlig)!

Jeg fikk for 14 dager med en gang,og har prata med legen i dag å fått sykemld ut året.Han sa også at om jeg ikke føler meg bra nok til å begynne å jobbe i januar,så ville ikke han presse meg ut i jobb igjen og at jeg kom til å få videre sykemld om jeg måtte det...

Jeg har vært så dårlig den siste tiden at jeg ikke har klart å få i meg noe særlig mat og gått ned en del i vekt,men jeg har stort sett klart meg igjennom dagene..men i dag har vært en jævlig dag :( for første gang på 14 dager har vi måttet stresse litt på morran(skulle rekke luciafrokost i bhg til lillesnupp) Og resten av dagen har vært et mareritt,bare kasta opp,ikke klart å spise og super svimmel) :( :(

Men som legen min sa i dag : jeg skjønner veldig godt at det er kjipt å være så kvalm nå mens det står på,men husk at resultatet ender i en flott liten baby ;)

Back
Topp