Hvor lang syklus?

TinaL

Forumet er livet
Hvor lang syklus har dere?

Etter fødselen har mensen alltid vært 1-1,5 uke "forsinket". Så vil det da si at jeg heller bør forvente å få mensen etter 38 dager istedet for etter 28 dager? [8|]

No har eg berre på min andre menstruasjon etter graviditet/fødsel... Denna gangen kom den tre dager seinere enn sist... Så veit liksom ikkje heilt... Men alle seier jo at dei opplever uregelmessige/ustabil menstruasjon etter fødsel...

Uff, var ikkje mykje hjelp i det her, men eg dytter for deg i det minste[:)]

aner ikke hva min er enda siden jeg har mensen, men den var 28dager før..
men kan godt hende du har forandret syklusen og den er 38dager nå..

Ja det er vanskelig det her! For om jeg har lengre sykluser er jo eggløsningen også i en annen periode enn jeg hadde regnet med! *skummelt*

ORIGINAL: Heidi10

Leste litt på nette og der sto det at etter 35 dager ble det regnet som unormalt lenge, så vet ikke om det er skummelt eller ikke :s

min virket som om den var mer jevn etter fødsel, men etter flyturen så har alt loket seg til, så er spennende å se hvordan syklus jeg ender med nå[8D]

ORIGINAL: lillebebis

Leste litt på nette og der sto det at etter 35 dager ble det regnet som unormalt lenge, så vet ikke om det er skummelt eller ikke :s

Jeg har lett hatt så lang syklus før, men aldri vært helt fast, pleide å ligge på ca 33,dager, men innimellom gikk det opp mot 6 uker før jeg fikk mensen[8D]

Hei!

Jeg hadde syklus på ca 5 uker før jeg ble gravid med lillegutt. Ikke noe problem det :) Eggløsningen blir da uansett 2 uker før mensen starter. :)

(som svar på lillebebis)
Rapport | Innlegg nr.: 2

trodde kanskje det var ganske vanlig å ha ustabile sykluser en stund etter å ha fått barn..? Men kan ikke snakke for meg selv, har ikke fått mensen tilbake enda.

Jeg er på min andre mens siden fødsel nå, og den kom 2 måneder etter den første, leeenge.
Før hadde jeg 28 dager, og håper det kommer tilbake til det igjen om ikke så altfor lenge..

Men, at det regnes som unormalt er jo greit nok..
Men igjen så er det vel veldig vanlig at syklusen lever sitte eget liv inntil 1 år etter fødsel eller?? [:-]

ORIGINAL: ToSmå2010

Men, at det regnes som unormalt er jo greit nok..
Men igjen så er det vel veldig vanlig at syklusen lever sitte eget liv inntil 1 år etter fødsel eller?? [:-]

Vet ikke, men får håpe den stabiliserer seg snart :)

Jeg har spiral så har bare blødd litt 1 dag de to gangene jeg har hatt mensen etter fødsel, men før hadde jeg veldig lange sykluser, rett før jeg ble gravid var jeg faktisk over 40 dager de siste gangene jeg hadde mens [8D]

mellom første og andre mens etter jeg fødte gikk det 36 dager, så mellom andre og nå tredje gang gikk det 21 dager, så her er det ikke helt stabilt enda i allefall.

Har hatt en syklus og den var på 31 dager, men eggløsningen har kommet bare en uke før mens, så det er ikke på stell enda. 

Hvilken syklus... Har hatt en menstruasjon, siden har jeg ikke sett den. Og før den tid var jeg så dårlig til å holde rede atte. Tror jeg var mellom 28-31 dager. Noenlunde regelmessig da i alle fall.

Min kommer litt senere hver måned, et par-tre dager.

her ser d ut til at den har stabilisert seg på 30 dager. Var mellom 26-27 til 32-33 dager før graviditeten...

Hvor lang tid har d gått nå da Tina...?

Husker ikke eksakt datoen jeg fikk mensen, men var ferdig rundt 23. desember, og mensen varer i ca 7 dager med mørkt blod på slutten (sorry detaljer.) Så da fikk jeg den 16/17 desember, og hvis syklusen min hadde vært normal skulle jeg hatt den rundt 13/14 januar.

Back
Topp