Hvor lang prøvetid?

dette er 5 gang jeg er gravid. Og alle har sitti på første forsøk:) Eller nå skal det sies at de to første gangene gikk jeg på prevensjon, og ble gravid, men de 3 siste har klaffet på første forsøk:)

Første pp. Har gjort det alle tre gangene. Har også gode venner rundt meg som har prøvd veldig lenge. Jeg skjønner om de synes det er urettferdig. Det hadde nok jeg gjort.

Prøvd i 2 år, begynte på ivf og ventet på første fryseforsøk da vi klarte det selv! hatt to graviditeter før hvor det har tatt ca et halvt år hver av de gangene!

2. forsøk. :)
eldste jenta satt på 1. ikke forsøk, nr to satt på 2.forsøk og nr tre satt på 1.forsøk

Har vært veldig heldig, og tenker stadig at jeg skulle ønske jeg kunne hjulpet dem som sliter så veldig.

Her gikk det 8 mnd fra p-pilleslutt :) Prøvde ikke så hardt, var faktisk helt overbevist om at siden søstrene mine ble gravide "med en gang" og jeg ikke ble det så måtte jeg til legen etter å ha prøvd i ett år for å få hjelp.. :P Trooor jeg er så realistisk, men ser jo at det er på grensa til pessimisme :P

Her har det også gått på første forsøk alle gangene :) Men har hatt to SA, en i juni og en i august i år før jeg ble gravid igjen nå i oktober :) Så her har det gått på de forsøkene vi har prøvd :) Enten er jeg veldig fruktbar eller så er svømmerene hans veldig bra :P Og nå om 2 dager er jeg endelig 12 uker <3

Nøyaktig 12 mnd etter at jeg slutta på pilla... Men kjæresten har en del reisedøgn i året, så flere prøveperioder gikk i vasken pga. dette..

Her gikk det 1 år og 11 mnd... så vi klarte det på akkurat under 2 år... !!

Har hatt en runde pergotime... og har slitt med uregelmessig syklus... men etter pergoen så ble syklusen mer eller mindre i rute...

Det har gått ført med alle mine 4 svangerskap.... Har vært klaff på 1 eller 2 forsøk...

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

vel første gang jeg var gravid, satt den på første forsøk, men da mistet vi, så eldste satt på andre forsøk, og gutten satt et par mndr før vi hadde tenkt:p denne var ikke planlagt i det hele tatt..

Back
Topp