Hvor lang permisjon ville vært perfekt for deg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Jeg kunne godt tenke meg å være hjemme med den lille i 2 år. Synes det er veldig trist å tenke på at når barnet bare er ett år må det gå fullt i barnehage. Men vi er avhengi av begges inntekt så har ikke så mye valg. Det er nok veldig individuelt. Det som passer for noen passer ikke for andre. Men hadde muligheten vært der, ser jeg ingen grunn til å ikke ha barnet hjemme i 2 år. Dette tror jeg ville være bra for barnet og for mor, som sikkert synes tiden når dem er små flyr så utrolig fort forbi.

Jeg var så heldig at jeg fikk gå hjemme med storebror til han var 2 år. Det har vi ikke mulghet til nå med denne lille, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne! :(

Jeg kunne godt vært hjemme med den lille i 2 år :) var det med første mann men har desverre ikke mulighet til det nå :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var hjemme med førstemann i 1 1/2 år. Dvs faren og jeg delte felleskvota i 2. Etter den ordinære permen var ferdig var jeg hjemme med han på dagtid og jobbet deltid kveld. Synes det var fint å vente til han var 1 1/2 år med å begynne i barnehage. Har planer om å gjøre det samme neste gang.

Jeg og kunne tenkt meg å være hjemme i 2 år. Men det går dessverre ikke her heller:(

Kunne tenkt meg å dele på å hvert hjemme med bf, frem til barnet var 2 år. Kunne ikke det med første, kan heller ikke det med andre :/

Jeg syns 3år hadde vært fint jeg :) Men nå har jo jeg mulighet til og ha h*n hjemme så lenge jeg vil siden jeg ikke jobber :)

Ønske er til han e 2, men håper er å kansje klare det til han e 14 mnd :)

Jeg synes halvannet år hadde vært fint jeg. Jeg synes det bare er bra for barn å gå i barnehage, men kunne godt ha ventet til de var halvannet år.

Jeg syns også 2 år hadde vært det beste, fordelt på både far og mor. Var hjemme med førstemann til han var 1,5 år, men syns det likevel var for tidlig da han begynte i bhg..

Back
Topp