hvor lang natt har babyene?

Lamaze

Glad i forumet
Hvor lenge sover babyene deres om natten? Altså, ikke i slengen, men fra de legger seg til de står oppigjen for dagen..?

19.00 - 19.30 til ca 08.00 - 08.30 [:)]

Ca 20 legger Han seg.
Så en liten matslurk I 23 tiden...

Så sover Han til 09/10...

Hmm...

Så Han sover rundt 12 timer +/-....
men Han sover 10 timer I strekk...

ca 19 til 07.30 med mating ca kl 23 når jeg legger meg [:)]

Stort sett rundt 12 timer... 3-6 matinger hver natt[>:]

ORIGINAL: Mommy86

Ååååh! Jeg føler med deg! Her har pjokken akkurat forstått at han ikke sulter ihjel selv om han går mer enn to og en halv time uten mat! [8D] og det er HERLIG!! [:)] Så nå spiser han rett før han legger seg, en gang i løpet av natten og når han står opp igjen! Helt fantastisk!!! Plutselig en dag bare begynte han med det, så jeg skal krysse fingrene for at det skjer det samme hos dere![:)][:)]

legger seg 19-19.30 og våkner i 6-7 tiden..får ett matmåltid når vi legger oss i 23 tiden[:)]

ORIGINAL: Kari Nordmann

ORIGINAL: Mommy86

Ååååh! Jeg føler med deg! Her har pjokken akkurat forstått at han ikke sulter ihjel selv om han går mer enn to og en halv time uten mat! [8D] og det er HERLIG!! [:)] Så nå spiser han rett før han legger seg, en gang i løpet av natten og når han står opp igjen! Helt fantastisk!!! Plutselig en dag bare begynte han med det, så jeg skal krysse fingrene for at det skjer det samme hos dere![:)][:)]

Har begynt å se antydninger til positive tendenser de tre siste nettene, men tør ikke håpe på noe varig. Har brent meg på det før[8D]

Vi er veldig heldige! Lille gutten sover i 11-12 timer sammenhengend uten mat. Krysser fingrene for at det fortsetter. Han får mm og litt mme, og sover godt på det.

1900 - 0830-0900, dvs 13-14 timer.. Nå i det siste....

Før (forrige uke og tidligere:p) var det 1900 - 1100 ca :p

Legger seg alt fra halv 7 til 8! Spiser en gang på natta og sover til kl 7! Men må gi sutt noen ganger på natta da [:@]

I seng mellom 19 og 21.
Oppe ca 1 gang i timen for å sutte litt på puppen...får ikkje i han smokk[:'(]
Står opp mellom 6 og 7 sammen med storebror.
Lengter etter meir søvn!!!![&o]

Han legger seg 21... mater han 100ganger om natta og etter klokka 8 om morgenen nekter han å sove mer før jeg har stått opp med han.

12-14 timer i strekk uten mat.. Wee..

nå i det siste har Emil lagt seg sammen med meg,kanskje noen kvelder litt før meg,men det er fordi vi har vært syke begge to og jeg ikke vil la han ligge så mye alene..
men han sover fra 20-21.00 til 09-10 om morgenen[:)]

Fra 18.30/19.00-0800/0900 med 3 matinger + en del smokking.

Ideelt fra 9-9, men vi farter mye på kveldene, og da blir det ofte fra 12-8/9..

Back
Topp