Hvor lang lutealfase har du?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Hello, 1 Aug 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Hello Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Hei :) Hvor lang er deres lutealfase? Min endte på 12 denne PP. Jeg leser så mye forskjellig om hva som er for kort fase, noen steder står det under 10, og andre steder står det under 12. Jeg fikk mensen med en gang jeg stod opp, så jeg er akkurat innenfor 12 dager. Noen som har noen oppmuntrende/oppklarende ord? :smiley-angelic003

2. Tulipan:) Glad i forumet Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Min er 11 eller 12 hver mnd.

• Liker Liker x 1
  3. Mamacita Flørter med forumet Vi som prøver :)

Tror under 10 er det som regnes for kort (altså såpass kort at egget kanskje ikke rekker å feste seg etc), så 12 skal være normalt og bra det!:joyful: Jeg har 13:)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. purple Flørter med forumet

Min er 11 :) blitt gravid på første forsøk begge gangene. Har også blitt gravid med to jeg mistet da.

5. Thapira Flørter med forumet Vi som prøver :)

Hadde 13,5 dager denne syklusen :happy:

6. B82 Gift med forumet Vi som prøver :) ❤ Aprilbarna19 ❤

13-16 dager

7. Bæbælillelam3 Andre møte med forumet

8. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Jeg hadde 7-10 dager nå da jeg fikk meg en stor overraskelse og plutselig var gravid. Aner jo ikke om den plutselig var lengre akkurat den mnd, men gravid er jeg iallfall.

9. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

14-15 dager

10. Statistikern Andre møte med forumet

Min er oftest 14 dager.

11. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 VIP Vi som prøver :) September 2012

14 dager:)

Del denne siden