Hvor lang LH-topp har du?

Jeg hadde enda sterkere strek enn det der dagen før, så ble litt irritert på de testene faktisk :confused:
Har en hel haug med disse, men kan jo ikke brukes alene da føler jeg. Flaks jeg er så glad i å teste. Dypper lett to tester på en gang ;)

Basert på mine erfaringer så anbefaler jeg deg å bytte. Veldig fornøyd med babyplan :D
Hvor er du i syklusen nå da?

Ja jeg skal bytte, men akkurat nå har jeg bare disse....

Hvis EL skjedde når testene var sterke sist er jeg 4 dpo i dag, men nå ser det jo ut som kroppen prøver på ny eggløsning:nailbiting: håper den klarer det denne gangen da o_O
 
Jeg har nokså kort LH-topp. Har som regel eggløsningstest som blir sterkere og sterkere (men ikke like sterk som kontrollstreken) dager før den i en halv dag er positiv dagen før eggløsning.
 
Jeg er kjempefornøyd med one step (de rosa) fra ebay. Jeg tror ikke du har hatt EL enda, bare variasjoner i LH.
 
Litt gammel tråd, men legger ved et bilde av mine tester fra ebay, one step, de rosa testene. Tror det er samme som du har?

De funker veldig bra for meg som du ser! Men synes de er litt for sensitive, har hatt 3 dager med nesten positiv nå før jeg endelig får peak nå virker det som(bildet er fra forrige måned)
 

Vedlegg

  • _20200624_220932.JPG
    _20200624_220932.JPG
    27,6 KB · Visninger: 39
Back
Topp