Hvor lang kan denne tråden bli?

SIGNERER !!!! [8|]
 
Og jeg er på plass idag også[:(]
 
Håper det snart er vår tur nå Hege s!
 
Dunk, dunk, dunk! Bare jeg som smeller hue litt i veggen...
Ja, for det er slik jeg føler meg nå!![:'(][:'(]
 
Kjekt å snakke med meg selv[8|]..thihi...
 
Smerter og smerter...Håper virkelig de får igang fødselen snart altså!!
 
Slenger meg på klagingen jeg også. Selv om jeg har 16 dager igjen. Er drittlei nå, men gruer meg til smertene så like greit å vente....
 
[&:][&:][&:][:)][:)]
 
Jeg vil bare bli ferdig med smertene. Det blir jo ikke noe mindre smerter selv om man venter, hehe.
Men lurer VELDIG på hvordan jeg vil takle dette...Ser på meg selv som pysete når det kommer til
smerter...[&:]
 
Jeg syns det var helt for jævlig sist, trodde jeg skulle dø flere ganger.... Men som du sier, like greit å få det overstått...
 
Satser på en lettere fødsel denne gangen... Men vondt blir det garantert!!
 
Håper vi snart kan flytte over til Født i april!!!!!!!!!! Og at jeg ikke er siste mann ut...... Bu hu[:(][:(]
 
Ja, vondt er det nok!...Kan jo ikke påstå at jeg gleder meg akkurat til smertene.
Men har det heller ikke noe godt slik jeg går nå[:(]
 
Håper vi snart kan flytte over til Født i april ja!!
 
Alt er bedre enn en stor mage!!!!!!!! Søvnen blir det så som så med, blir fortsatt lite søvn.
 
Litt misunnelig på de som er ferdig med fødselen....
 
Får håpe du føder snart da, Ida123!!!!!!
 
Ja, lett for å bli så som så med søvn...Ungen her klager uannsett åssen jeg ligger....
Jeg er VELDIG misunnelig på de som er ferdig med fødselen....
 
Takk for det Tante Sofie!!!
 
Håper det ikke er så lenge til det er din tur også!
 
jeg vil at vannet mitt skal gå nå!!! 
 
ORIGINAL: kalista

jeg vil at vannet mitt skal gå nå!!! 

 
SIGNERER!!!!
 
ORIGINAL: Hege s

ORIGINAL: kalista

jeg vil at vannet mitt skal gå nå!!! 


SIGNERER!!!!

 
Signerer!!!!
 
hmmmm... nå sitter jeg her med rier!! [:D] Prøver å ta tida så jeg kan ringe ned på føden og høre hva de sier! Vil ha baby, vil ha baby, vil ha baby i dag!!
 
lykke til!! slår gjerne følge..... hm...[8|]
 
ORIGINAL: kalista

hmmmm... nå sitter jeg her med rier!! [:D] Prøver å ta tida så jeg kan ringe ned på føden og høre hva de sier! Vil ha baby, vil ha baby, vil ha baby i dag!!

 
Spennende!!! Håper virkelig du er igang![:)]
 
Vil gjerne slå følge med deg jeg altså! Men ser dårlig ut akkurat nå iallefall[:(]
 
Humøret mitt idag;
 
 
[:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@][&:][&:][&:][&:][:'(][:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
hvor er dere??? kjeder meg......
det er så stille her.....
 
går snart inn i termin datoen... om bare 2 1/2 time.. og så kommer det nymåne...
håper så grådi at det skjer noe.....
 
har sånn nedpress i dag, så ubehagelig.. klarte ikke stå når jeg sku legge sammen klær..[:'(][:o]
 
skal til jordmor i morgen tidlig kl 8.30. håper hun sender meg på kk for kontroll... xxx
 
dere da? planer for morgen dagen??
 
Ikke lenge igjen til termin nå nei! Satser på at det skjer noe i natt![;)] 
Her skal det fødes på termin, dermed basta![;)]
 
Ja, siden jeg skal føde i løpet av nattan har jeg ingen planer for morgen dagen, hehe[;)]
 
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(]JEG VIL FØDE NÅÅÅÅÅÅÅ!![:(][:(][:(][:(][:(]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
 
Back
Topp