Hvor lang kan denne tråden bli?

ORIGINAL: Mirage

Ingen vannavgang i natt heller.. ikke noe blod eller smerter [&:]

MEN, slimproppen har endelig gått i natt!! [:)]

 
Enda et steg nærmere.. [:)] 
 
Så nå er det bare å vente på blod å smerte jah.. [:)][:)] hehe...
 
ORIGINAL: kalista

huff, ja.... Tror jeg må ha åpning, har jo masse kynnere hver dag! Hvis jeg ikke har det blir jeg deprimert...... Fødte 2 dager over termin sist, kanskje jeg gjør det denne gangen også [;)]

 
husk at ikke alle har åpning før fødselen starter.. så hvis hun sjekker deg, så hold motet oppe!! [;)]
 
er dere forberedt på evt. vannavgang?? altså, pleier dere sitter på noe spes??? i bilen? i sengen???
 
jeg har ikke noe i sengen, men i bilen og i sofaen har jeg et pledd.. er livredd for at det skal bare SPLASH!!
 
i går satt jeg på bussen, hele turen tenktejeg bare.. oi.. hva om??? *tihi* nervevrak....
 
Har lagt et håndkle under lakenet i senga...og et på setet i bilen. Kanskje tryggest å legge et i sofan også, hehe[;)]
 
Busstur hørtes skummelt ut ja!
 
hmmm, det hadde kanskje vært lurt ja.... Greit å slippe å kjøpe ny soffa eller seng akkurat nå [:D]   
 
Ja, er vel ikke akkurat slikt man har lyst til å begynne å styre med nå! Og ikke bruke
penger på heller![:)]
 
Nei, man har da nok av andre ting å bruke penger på.... [:D] Babyklær foreksempel! [;)]
 
Ja, nettopp![:D]
 
Eller bringebærbladkapsler! Det har jeg kjøpt i dag... [;)]
 
Ja, det også[;)] ...Kanskje jeg skulle kjøpe meg noen flere også....Annbefalte å ta de en stund etterpå også? Eller husker jeg feil nå??
 
de skal jo hjelpe livmora å trekke seg sammen etter fødsel...så da må man vel ta de etterpå og! [:)] Men vet ikke hvor lenge da....
 
Ja, får nok investere i en boks til[:)]...Så spise den til den blir tom, da får det være bra altså, hehe[;)] De er ikke SÅ gode (raper de nemlig[:'(][:'(])...
 
Blæææ[:'(]  de smaker ikke no særlig godt nei!! Men må si at jeg har kjent stor forskjell på bekkenet, nå som jeg ikke har tatt de på en stund! 
 
Har ikke kjent noe forskjell etter at jeg begynte med de jeg da...Men håper de har virkning likevel![:)]
Det bør de ha med den smaken![;)]
 
hihiihi, jaa!! Når de smaker sånn, bør de helst virke mot noe!! Jordmora annbefalte de, så da må de vel virke? 
 
ORIGINAL: kalista

hihiihi, jaa!! Når de smaker sånn, bør de helst virke mot noe!! Jordmora annbefalte de, så da må de vel virke? 

 
Satser på det!
 
Dytter litt på den lange tråden vår, hehe.... Ja, jeg kjeder meg!
Burde nok bare gå å legge meg...[:-]
 
ORIGINAL: lillemor77

innlegg nr 200! (av meg)

 
Grattis med 200 innlegg![:D]
 
kjeder meg....[:-][:-]
 
Og gjør det fortsatt![:'(][:'(] ....Følelsen av at livet er "på vent" om dagen!
Gjør ikke annet å vente!!....Kroppen fungerer jo ikke til noe som helst om
dagen[:(]...Bare masse smerter! Lei, jeg?? JAAAA!![:(]
 
Back
Topp