Hvor lang er en legetime?

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Noen som vet?

10-15 min hos min lege. Men han snakker ekstremt fort[8D]

Takk, jenter.

Etter regelen er den 20 min...

Aner ikke, men er aldri lenger inne enn 5 minutter...[8|]

De setter vel av 15 min, når de setter opp timer, men det varierer jo hva du er der for. 

Det er alltid 15 minutter, etter regel... Men om man vil ha dobbeltime så skal ikke det koste noe ekstra... merk ; SKAL IKKE koste ekstra..[&o]

ORIGINAL: Lillesnille

Det er alltid 15 minutter, etter regel... Men om man vil ha dobbeltime så skal ikke det koste noe ekstra... merk ; SKAL IKKE koste ekstra..[&o]

Jeg har dobbelt time. Har mye å snakke med legen min om.
Timen var opprinnelig en 1. svangerskapskontroll, men ble endret til "hva gjør vi nå" etter å ha mistet for 3. gang på rad.
Kommer også til å søke om utredning for habituell abort

ORIGINAL: kasandre

Etter regelen er den 20 min...

Det har æ å fått opplyst.
men ved akutt time og åpenpraksis er tida noe nedkortet

ORIGINAL: Eier av en gutt

ORIGINAL: Lillesnille

Jeg har dobbelt time. Har mye å snakke med legen min om.
Timen var opprinnelig en 1. svangerskapskontroll, men ble endret til "hva gjør vi nå" etter å ha mistet for 3. gang på rad.
Kommer også til å søke om utredning for habituell abort

Ja, da er det 30 minutter.. og siden legene alltid er forsinket, får du nok gjøre deg ferdig [;)] skulle bare mangle!!

Jeg pleier å være inne i 10 min, men ene gangen var jeg der i 45min[:-] Så aner ikke hvor mye tid som er satt av pr. pasient.

Det vet jeg ikke, jeg er nå der til vi har gjort det vi skal og jeg har spurt om det jeg lurer på [8D]

Men om det er kun 15 minutt er det ikke rart det alltid er lang ventetid![>:]

Back
Topp