Hvor lang er din 4-åring?

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Her var jenta 107 cm på 4-årskontrollen :) Synes det var ganske langt!

Min var 101 cm på 4 årskontrollen :) Gutt

Ikke helt 4 ennå (blir om noen mnd). Jeg gjorde en måling som nok ikke ble helt riktig men da var han 105 cm. Bruker 110-116 i klær.

Lille U blir 4 om 2 uker og er 96 cm

Min gutt på 4 år (bursdag var 7 januar) var 104,5 cm på 4 årskontrollen:)

Ikke helt 4 ennå (blir om noen mnd). Jeg gjorde en måling som nok ikke ble helt riktig men da var han 105 cm. Bruker 110-116 i klær.
Mi bruker også 110/116 i klær selv om hun er ca. 104/105 cm lang. Synes det er så rart at 104 blir alt for kort, men sånn er det

Ja syns jeg også. Men min er ganske «kraftig», han er bredskuldret og har lang rygg. Slekter på faren tror jeg:hilarious:
Mi er litt for slank (15kg, veldig småspist! Vi prøver å «fete» henne opp litt da :P ...), så bukser i 110 sitter ofte for løst. Men de i 104 blir for korte igjen :o

Mi er litt for slank (15kg, veldig småspist! Vi prøver å «fete» henne opp litt da :p ...), så bukser i 110 sitter ofte for løst. Men de i 104 blir for korte igjen :eek:

Min veier vel 20 kg, så er litt forskjell der ja :hilarious: han er ikke tykk, men har alltid hatt en litt «kraftig» kroppsbygning lissom:) brede skuldre i forhold til de andre guttene i bhg.

Storesøster blir 4 om noen uker. Hun er ca 95cm og 12-13kg.

Back
Topp