Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi bruker også 110/116 i klær selv om hun er ca. 104/105 cm lang. Synes det er så rart at 104 blir alt for kort, men sånn er detIkke helt 4 ennå (blir om noen mnd). Jeg gjorde en måling som nok ikke ble helt riktig men da var han 105 cm. Bruker 110-116 i klær.
Mi bruker også 110/116 i klær selv om hun er ca. 104/105 cm lang. Synes det er så rart at 104 blir alt for kort, men sånn er det
Mi er litt for slank (15kg, veldig småspist! Vi prøver å «fete» henne opp litt da ...), så bukser i 110 sitter ofte for løst. Men de i 104 blir for korte igjenJa syns jeg også. Men min er ganske «kraftig», han er bredskuldret og har lang rygg. Slekter på faren tror jeg
Mi er litt for slank (15kg, veldig småspist! Vi prøver å «fete» henne opp litt da ...), så bukser i 110 sitter ofte for løst. Men de i 104 blir for korte igjen
Kommer til å bli en sterk kar daMin veier vel 20 kg, så er litt forskjell der ja han er ikke tykk, men har alltid hatt en litt «kraftig» kroppsbygning lissom brede skuldre i forhold til de andre guttene i bhg.