Hvor lang er barnehagedagen?

Jobber vi begge så er de der fra 7:45-16:15 ca. Har jeg fri og de er i bhg så er de fra ca 8-14.

Jobber vi begge dag så er de fra 08.00/08.-15/15.30. Har jeg fri så 4-5t og noen dager helt fri. Har jeg Senvakt leverer jeg til 10.00 og mannen henter 16.00:)

Mellom 6 og 8,5 timer..

Har vært ca 5-7 timer på begge barna opp igjennom årene. (Når vi har vært i full jobb, ble kortere for yngste en periode da jeg var sykemeldt).

Last edited:
Ha vært 5 timer dette året, men må begynne å jobbe igjen nå til høsten (vært hjemme med lillesøster) og da blir det 6-7 timer

Over 8 timer hver dag, det har aldri vært noe problem. Hun elsker barnehagen og har likevel masser av energi etter å ha kommer hjem.

Som regel er hun der fra 7.30 - 15.30, på det aller meste er hun der fra 7.00 - 15.45

Hun savner barnehagen om hun har fri, og kjeder seg fort hjemme med oss og har et stort aktivitetsbehov. Hun har flere gode venner i barnehagen og kommer godt overens med både alle barna og de voksne, og er ei skikkelig barnehagejente :)

Aldri lange dager , et veldig bevisst valg selv om han stortrivdes
Hadde også fri hver uke

Vi har egne barnehagetid for vår sønn. Han kan leveres etter kl 0800 men må hentes før kl 15.45 hver eneste dag. Han har egne assistenter i barnehagen og følger deres arbeidstid. Jeg har heldigvis mulighet til å hente før det siden jeg kan begynne tidligere. Så lillesøster som skal begynne blir hentet i samme tidsrom når hun begynner i barnehagen til vinteren. Nå er jeg i permisjon og har hentet tidligere i perioder.

Min arbeidstid er 8-15.30/16.30, Og han leveres ca 10-15 min før jeg starter og hentes innen 10 min etter jeg er ferdig.

Er begge på jobb på dagtid er det fra 06.50 til ca 15.20. Er jeg på kveldsvakt er det fra ca 8.30/9-16/16.15. Har jeg fri eller nå som jeg er sykemeldt er det fra ca 8.30/9 - 14.30 tiden

8-15 Etter barnets ønske. Han vil så gjerne ha fruktmåltidet i bhg. Så da respekterer jeg det og henter han etter. Jeg er i permisjon så kunne fint hentet han kl 13- 14, men neida. Hehe

07.30-16.30 (Da det bare en mannen min som har mulighet å levere/hente)
Er jeg hjemme en dag eller noe andre henter blir hu hentet ca 14.00

Back
Topp