Hvor lang blir barnet ditt?? *link*

Da blir jentene mine 172,5 cm[:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Eller du måler høyden på barnet på 2-årsdagen og ganger med to. Stemte med meg[:D]

Ja vet.. Men ikke alle som har barn som er fylt 2 år enda her inne [:D]

Amalie blir da160,5 cm

Kun i ytterst få tilfeller tilbyr legene behandling med kjønnshormoner til barn som ligger an til å bli svært høye. For å kunne vurderes for behandlingen må jenter ligge an til å bli over 185 centimeter og gutter over 204 centimeter, men dette vurderes i hvert enkelttilfelle.
Behandlingen settes i gang når barnet er mellom 12 og 14 år.
– Denne behandlingen kan føre til en rekke uheldige bivirkninger, og færre får tilbud om den nå enn før, forklarer Krogvold

Hjelp!! Dette gikk jeg på [8|]

Kan ikke huske at mamma og pappa snakket om noen bivirkninger.. annet enn at jeg ikke kom
til å få pubertetsproblemer for hormonene var ikke ekte. Så jeg var aldri en opsternasi
tenåring [:D]

Btw så blir Robin da 185,5 og Pernille 172,5 [:D] 

ORIGINAL: shiby

Eller du måler høyden på barnet på 2-årsdagen og ganger med to. Stemte med meg[:D]

Ja vet.. Men ikke alle som har barn som er fylt 2 år enda her inne [:D]

stemmer ikke i fht Pernille og denne testen, for hun var 78 cm på 2 års dagen altså blir
hun 156. (jeg ble litt bekymret assa..haha) Men på denne testen blir hun 172,5 [:D]

Hun ligger ann til å bli 1.65

Da blir Amalie 190 høy, hvis det skulle stemme på henne.
Mor å far er 1,68 å 1,66 cm....
Så regner ikke med at det stemmer på henne[:D]

Utifa dette blir gutta mine 185cm[:D]

Utregninga bomma med 2cm på min høyde og med 7,5cm på sambos høyde.

I følge den blir han 178 cm, som jeg neppe tror stemmer [8D]

ORIGINAL: Heijdii

I følge den blir han 178 cm, som jeg neppe tror stemmer [8D]

Hvorfor tror du ikke det?
178 er ganske gjennomsnittlig for en voksen gutt/mann [:)]

[:)]I følge denne blir sønnene våre 177,5 cm lange... Stemmer ikke helt,siden eldstemann er 183 allerede - og VOKSER! Han ble målt i knoklene i hånden som liten ,da det så ut til at han skulle bli STOR... (Han var 106 cm på to års dagen[8D]) Han ble estimert til å bli ca 196 cm som voksen. (Men så er det bare gubben som er liten da ,hans far og bror er over 190 - og samme med min far og bror[:D]) Vel ,de blir så store som de blir. 

180, 5 cm på Leon her[:)] med denne regnemåten...
174 cm hvis man skal gange 2 års høyden med 2[8D]

jentene her bli 173[;)]

Denne testen: 176 cm.
Den med doble høyde fra toårs: 181 cm

Den bommet med over 10 cm på meg (jeg er 166 cm, testen sier jeg ville vært 177,5 cm)

Våre fermtidige barn blir: Jente 166 cm eller Gutt 179 cm[8D]

Back
Topp