Hvor lagrer dere vintertøy?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Våren er kommet til store deler av landet.

Jeg rydder gangen. Bort med tykke jakker dresser og.vinterko

Hvor/hvordan lagrer dere slikt?
 
Kasser på et bortsetningsrom vi har :) jeg er ikke helt klar for å pakke vekk vinterjakken min enda, kaldt på morgenen med kuldegrader på natta :p
 
Skraper tidvis is av bilen jeg også, så henger det ikke for langt bort Min ullkåpe havner i skapet i gangen. Eldste sin vinterjakke i klesskapet hans. Mellomste beholder en del fleece og sånne tynne boblejakker og yngste også Så de klarer seg.

Det meldes 10-15 grader på dagen fremover så jeg synes ikke de tykkeste jakkene trengs. Dessuten har.vi påskeferie og går ikke for fjellpåske i år så da er vi ikke ute før sola har varmet bittelitt opp uansett.

Men jeg legger ikke noe på loftet (har vi ikke) elle vekk i kasser da så vi får det frem ved behov.
 
Skraper tidvis is av bilen jeg også, så henger det ikke for langt bort Min ullkåpe havner i skapet i gangen. Eldste sin vinterjakke i klesskapet hans. Mellomste beholder en del fleece og sånne tynne boblejakker og yngste også Så de klarer seg.

Det meldes 10-15 grader på dagen fremover så jeg synes ikke de tykkeste jakkene trengs. Dessuten har.vi påskeferie og går ikke for fjellpåske i år så da er vi ikke ute før sola har varmet bittelitt opp uansett.

Men jeg legger ikke noe på loftet (har vi ikke) elle vekk i kasser da så vi får det frem ved behov.
Lurt :) vi har lite hus, så har ikke så mange alternativer. Enten loftet eller i gangen hengende fremme :p vi tar ikke ferie i påska, så skal vel opp tidlig likevel (vi får ikke sola før 11-12 foreløpig her) :)
 
Vi har laget et skap under trappa, pakker ned vintertøyet i kasser med lokk og stabler dem der.
 
Lurt :) vi har lite hus, så har ikke så mange alternativer. Enten loftet eller i gangen hengende fremme :p vi tar ikke ferie i påska, så skal vel opp tidlig likevel (vi får ikke sola før 11-12 foreløpig her) :)

Loft eller "kasser et sted" er ikke reele muligheter her. Derimot har vi en kommode i innergangen med en dyp skuff nederst som etter en gjennomgang og en stor pose til fretex nå rommer ungenes vintertøy og en dress og ei jakke som venter på yngste men nok må ligge over en sesong.
 
Plastbokser i kjellern .vintersko i poser eller skostativ i kjellern .

Merker det er digg å ha fått bort det meste vinter nå, blir så mye bedre plass i skapene :)
 
Vi har skap i gangen som vi henger opp jakkene, og ull, luer, votter o.l. ligger i kurver i gangen.
 
Vi har et stort skap i gangen i andre etasje hvor alle jakker og sko som ikke er i daglig bruk oppbevares.
 
Her er det masse som er for lite. Så tenkte å prøve finn selv om det ikke er helt sesong nå. Kjedelig å lagre helt til neste sesong for å selge da
 
Etter sommeren blir det på loftet, i tette plastbokser :)
 
Har en bod med blandt annet to store klesskap:)
 
Har både stor lofts- og kjellerbod, så lagrer alt vintertøy i gjennomsiktige bokser eller klessekker ett av stedene. Mine vinterstøvletter lagres i bokser på loftet. Min sønns vinterstøvletter er uansett for små neste vinter, så det som er brukbart legges i Fretexcontainer. Resten kastes. Har mye lagringsplass og elsker det.
 
Minis klær blir pakket bort og lagt i plastbokser på loftet, de passer jo ikke neste år likevel, men mitt og sambos ligger i skuffer og henger i et skap på vaskerommet og egentlig litt her og der :rolleyes:
 
Back
Topp