Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag har kvalmen tatt meg med storm.. Akkurat som om det går i bølger... Er det mulig å være kvalm mer eller mindre hele dagen?? Jeg spyr og spyr.. Ikke mer enn 6+1 i dag...
jeg hare vært kvalm de 3 siste dagene.. det har gått i bølgedaler gjennom hele dagen. men jeg har ikke spydd, selv om jeg skulle ønske jeg hadde gjort det så jeg kunne fått vekk kvalmen.. .. trodde kanskje bare min mann hadde smittet meg, han har akkurat vært syk... ...
Kvalmen min forsvinner ikke selv om jeg spyr... Måtte fortelle om graviditeten min til sjefen i dag.... Svaret jeg fikk var å ja... Men jeg kan ikke noe for at jeg spyr... Jobber et sted det er viktig å være frisk og konsentrert... Bare kvalmen gir seg...
vært kvalm haver enenste dag, 24 timer i døgnet i 7 uker nå!!! Har begynt på uke 13 i dag, men er kvalm enda. Snufs.. Det eneste som hjelper meg er å spise mat, så det går ned noen brød om dagen[:o][:o]
Jeg er snart 15 uker på vei, og har vært plaget med kvalme og oppkast til nå! Men nå har jeg fått akupunktur og soneterapi, og det hjelper! Så jeg vil anbefale dere å prøve det, spes dere som er så tidlig i svangerskapet! Kanskje dere kan slippe unna værste kvalmen. Lykke til!
Jeg har vært konstant kvalm hver dag (fra morgen til kveld) nå i 2 1/2 uke..Å jeg er 7+1..
Har fått postafen men,men det er ikke alltid det hjelper..Prøver å ikke ta for mange av de heller da..
Ønsker dere alle sammen lykke til og håper kvalmen snart vil gi seg for oss alle sammen..