Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tips? Har begynt å kaste opp ca 1-2 ganger daglig nå..Litt uggen av og til. Var kjempekvalm i går kveld, men orket ikke gå ut av senga for å kaste opp og sovna heldigvis. Men er bare 5+6 så regner med det kommer neste uke.
Med førstemann var jeg kvalm hele tiden men kastet bare opp om morgenen. Med andremann var jeg mye kvalm og kastet opp 3-5 ganger daglig. Har lært meg hva som er bra (og ikke!) å spise/drikke for å kaste opp.. Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen.
Samme her! Jeg blir skikkelig sliten av det. Kan ikke gå på matbutikk uten å måtte gå å kaste opp. Skikkelig illeFra tirsdag ettermiddag ble kvalmen mye verre, og har bare blitt verre utover uka. Kvalm hele dagen. Kastet opp annen hver dag, i går to ganger.. Er 7+0 i dag, så det blir vel litt verre før det forhåpentligvis snur snart..
Jeg synes rom-temperert sprite er enkelt å kaste opp om man har tom mage, så har drukket det om jeg er så kvalm at jeg vet jeg må kaste opp. Ellers er pasta helt forferdelig å kaste opp, samt jordbærmelk (sier seg kanskje selv den siste der?..)Tips? Har begynt å kaste opp ca 1-2 ganger daglig nå..
Takk for tips! Har merket at syrlige/sure ting er ekle å kaste opp, som kiwi og appelsin - føler det bare blir enda mer syreJeg synes rom-temperert sprite er enkelt å kaste opp om man har tom mage, så har drukket det om jeg er så kvalm at jeg vet jeg må kaste opp. Ellers er pasta helt forferdelig å kaste opp, samt jordbærmelk (sier seg kanskje selv den siste der?..)
I perioder med den verste kvalmen/oppkast spiste jeg ca en halvtime etter oppkast, for da var det mest sannsynlig at det holdt seg nede. Tygde maten veldig godt i tilfelle det kom opp igjen. Drikk nok ellers blir det veldig klumpete.
Jeg syntes det var greit å spise brød med smør på, gjerne toastet.
Og husk det er forbigående
Det hjelper ikke å spy. Kvalmen er der fortsatt8+2 og kontinuerlig kvalm siden 7+2 men har ikke kastet opp enda. Har brekt meg flere ganger men har ganske stor toleranse, skulle nesten ønske eg bare kunne kaste opp i troen på at det vil lette på følelsen? Noen som har erfaring?
Om eg tar det veldig med ro går kvalmen ned, ble nesten bekymra på lørdag når eg fungerte fint og nesten hadde matlyst hele dagen. Skulle bare en natt med dårlig søvn til før kvalmen var tilbake for fullt, så det var egentlig litt godt å kjenne. Heldigvis har eg en mann som har tatt seg av alt av husarbeid og matlaging så eg bare kan slappe av med kvalmen etter jobb. Er så imponert over kvinnene som gjør slikt alene, eller med små barn i hus!
Hmm okei takk for svar,, da er det vel ikkje vits å prøveDet hjelper ikke å spy. Kvalmen er der fortsatt