hvor kommer dere fra...

~Lisbeth83~

Forumet er livet
og hvor skal dere føde??
jeg bor i sandnessjøen og skal føde på helgelandsykehuset avd.sandnessjøen[:D]

Heisann!
Jeg kommer egentlig fra Bergen, men bor i Stavanger. Skal nok føde på sykehuset her i byen.

Bor i Tromsø!!

Jeg bor i porsgrunn,og skal føde på skien sykehus.Jeg er egentlig ifra Vågå da.

Hei
Jeg kommer fra Nord Trøndelag men bor i Nederland. Reiser til Norge når terminen begynner å nærme seg og planlegger å føde på Levanger sykehus. Ellers er Stavanger universitetssjukehus et alternativ siden sambo er fra Stavanger men jeg holder en knapp på Levanger. Vi får se:)

e fra nord trøndelag, så bli vel føden på levanger på mæ sikkert..

[:D]Æ e trønder æ fra trondheim....[:D] men bor i Elverum, mannen jobber i forsvaret, Terningmoen....[:)] Vi har bodd her siden 1999, da kom vi flyttende fra Kirkenes, der ble begge gutta født.[:)]

Hei. I e nordmøring, men ser ut t at Molde bli d nærmeste sjukehuset. [:)]

Jeg er nordmøring og må nok føde i molde da sykehuset her hjemme har sommerstengt fødeavdeling!!! (noe som ergrer meg bare bitte litt....... [:@])

Jeg er fra Larvik men bor i Hønefoss. Dermed skal jeg føde på Ringerike sykehus

ORIGINAL: Maduka

eg e fra stavanger, bler nok der eg føde ja....

jeg også[:)]

jeg er fra trondheim, men bor med samboer på Åkra. skal føde på haugesund sykehus

Jeg er fra Oslo, har bodd her 75 % av livet mitt, og regner med å føde på Ullevål...

Eg bor på Stokmarknes og skal føde her på stokmarknes[:D]

Heisann!

Jeg bor nå i Bærum, Blommenholm. Men er på flyttefot HJEM til Tromsø (Nordens Paris...hehe).
Så jeg skal føde på UNN.

Har bare bodd her i 8 mnd, leier en elendig leilighet som er full av muggsopp [:@] Så det skal bli GODT å komme hjem til mitt store, fine, hærlighe hus [:D]

Gleder meg villt, skulle bare ønske det var i dag [;)]

Kathrine

Bor i Bergen[;)]

Back
Topp