Hvor kjenner du spark?

CasiopeiA

Forelsket i forumet
Tidligere har jeg kjent mest spark oppe på venstre side men nå må Lillemor tydeligvis ha snudd seg for de siste dagene merker jeg kun bevegelser langt nedi bekkenet(fra navlen og ned). Føler nesten hun er på vei ut.. Skikkelig merkelig følelse men husker jeg hadde det sånn med storebror de to siste månedene også.

Hvor sparker det hos deg?

Jeg føler spark mot blæra mi for det meste, men nå i det siste har det blitt mer og mer spark mot ribbebeina på høyre siden... 

Her er det mest bevegelse på høyreside ganske langt oppe på magen. Tror kanskje det er der han ligger med ryggen og av og til sparker mot venstreside og lenger nede i magen.

Overalt? Føler det er full fest til alle døgnets tider, her er han nok både på tvers, hode ned, hodet opp og alt i mellom i løpet av en dag :p

Her og er det overalt, gjerne på en gang! Tror kanskje det er en blekksprut der inne, det sparkes og pirkes fra langt nedi bekkenet til høyt oppi brystet (nesten hvertfall!) og foran og bak samtidig. Noen ganger snur hun seg og da føles det som om hele magen er på vei ut! Det er bra hun gir livstegn, men noen ganger får jeg nesten kregla!

Her er det mest spark oppover og mot venstre :)

Her er det mest bevegelse på høyre side, både ved navelhøyde og under ribbeina. Tror han har god plass foreløpig:-). 

Kjenner kun spark på venstre side heilt nede:) han ligger trangt i sete i de eine "kammeret" i hjerteforma livmora:)

Overalt:p men mest enesten nede i bekkenområdet, eller rundt navlen.

Best aktivitet rundt navel området her:)

Overalt egentlig, men mest oppover mot ribbeina og litt ned i bekkenet. JM kjente at han lå m hodet ned i går, så kanskje ikke så rart at det er mest opp i ribbeina det kjennes siden beina peker oppover ;)

Oppover mot venstresiden. Noen ganger mot høyre. Kjenner det jeg tror er armbevegelser nede i bekkenet.

Back
Topp