Hvor kjenner dere sparkene!?

Lillegullet vårt trives nede til venstre på en måte.. Eller rett under navlen min! (Gullet satt med rompa ned på UL, og om h*n fortsatt sitter så er det når han sparker med føttene jeg kjenner det der nede, og når det bare er småe dytt på en måte, så er det armene(da er det over navelen.)[:)]

Men når h*n snur seg så kjenner jeg det i hele magen! Da kjennes det ut som alle innvollene mine flytter på seg! hehehe...

Hehe, så moro å lese! Jeg kjenner det også mest på venstre side. Men de siste dagene har det også vært litt mer på nedre del på høyre side. [:)] Og så kjenner jeg også at urinblæren noen ganger blir brukt som trampoline[:D] Er så moro dette altså[:D]

Trur nok bebis site mest på rompa si, for sparka mest nede, under navlen. Men snur seg og sparkar andre plassar og. 

ORIGINAL: Ida82

Hehe, så moro å lese! Jeg kjenner det også mest på venstre side. Men de siste dagene har det også vært litt mer på nedre del på høyre side. [:)] Og så kjenner jeg også at urinblæren noen ganger blir brukt som trampoline[:D] Er så moro dette altså[:D]

[:)][:D] Så gøy.. Her har også gullet funnet blæra mi!!! 
Og nå kan vi se at magen beveger seg når h*n snur seg, og når h*n sparker!

Herregud så heldige vi er som får oppleve dette!!!![:)][:D]

Elsker følelsen av babyen som styrer inni magen!!

Kjenner det over alt egentlig, men mest på venstre side rett under navlen på en måte.

[:D]
ORIGINAL: *klar*for julebeibis

Lillegullet vårt trives nede til venstre på en måte.. Eller rett under navlen min! (Gullet satt med rompa ned på UL, og om h*n fortsatt sitter så er det når han sparker med føttene jeg kjenner det der nede, og når det bare er småe dytt på en måte, så er det armene(da er det over navelen.)[:)]

Men når h*n snur seg så kjenner jeg det i hele magen! Da kjennes det ut som alle innvollene mine flytter på seg! hehehe...
  Guttebaby i magen din asså=) hihi=) jeg kjenner spark i hele magen

Snuppa er ganske rolig av seg i forhold til det småen var. Han var ultra-turbo, mens snuppa er litt mer bedagelig [:)] Kjenner sparkene for det meste under navlen, men på begge sider.

Jeg kjenner det for det meste nede i magen på venstre side, og noen ganger rundt navelen. Men er  nok en bedagelig liten fyr, for jeg kjenner spark bare ca to ganger om dagen, gjerne når jeg legger med ned for å sove/slappe av[:D] Er ganske fantastisk og kjenner de små "dumpene" Samboeren min har kjent spark to ganger nå, og ifølge han kjentes det ut som en dinosaurus der inne. Lurer på hva kommer til å si om noen uker da de virkelig harde sparkene setter i gang[:D]

Vår lille gutt ser ut til å være en supervilter krabat. Han sparker overalt og jeg kan kjenne at han romsterer ordentlig der inne.

Kom hjem fra to ukers ferie i går og på de to ukene har alt forandret seg helt enormt!!! For det første har magen min endelig vokst. Har jo knapt kunnet se den til nå, men nå har den blitt aldeles nusselig :-D

Og han lille røveren inni der ser også ut til å ha hatt godt av ferie, for han har blitt enda mer aktiv enn før vi dro. Kan se nesten alle sparkene og romsteringene på utsiden av magen, det er seriøst noe av det mest fascinerende jeg har vært borti [:)][:)][:)]

føles som om lille tulla beverger seg veldig etter hvor vi trykker når vi prøver å få kontakt :) er så kos. sambo har lagt å tullet med henne i hele dag og hun responderer ganske fort fra høyre til venstre. men tror hun liker seg best med bena ned mot høyre :)

Jeg tror at jeg har en ganske vilter krabat, for han sparker og bokser i hele magen! I dag når jeg våknet, kjente jeg først litt spark på høyre sida, så rett etterpå på venstre side..hehe, samboeren min tuller med at vi får enten en bokser eller en fotballspiller i familien [:)]

jeg kjenner det egentli over alt men rett under navlen er det liv, men liker blæra mi ja.

Back
Topp