Hvor kjenner dere spark *?

De få gangene jeg har kjent har jeg kjent litt nedenfor navlen på venstre side å litt lengre ned på høyre side :)

Akkurat nå, velplasserte spark mot blæra mi. Ellers sparkes og slås det på både venstre og høyre side, og helst samtidig så jeg skvetter

Ingenting ennå... Noe bobling i noen uker, sånn av og til, tror jeg☺️
Ååh, venter så på mer liv! Har morkaka foran visstnok, så må bare smøre meg med tålmodighet

Kjenner mest under navlen/rett over trusekant. Har noen få ganger kjent på høyre side opp mot ribben :) på oul fikk jeg beskjed om at det var nettopp mot der han sparket da.

Jeg fikk vite på oul idag at morkaken min lå oppe litt frampå så sikkert derfor jeg ikke har kjent noe mer bevegelse enn nede med buksekanten :)

I dag kjente jeg kjempemasse liv. Skikkelig akrobatikk der inne, leeeenge. Men, for første gang opplevde jeg spark mot blæra! DEN syns jeg var litt ekkel :P

Stort sett ligger han ganske dypt i bekkenet enda, så sparkene og romsteringen på dagtid foregår opp mot trusekanten. Snur mye på seg og sparker mot begge sidene :) ligger stort sett på tvers nedi der kjennes det ut som. men på natta og morgenen ligger han høyere og da er det bevegelse å se nesten helt opp til navlen, sparker og bølger frem og tilbake :) og vekker meg midt på natta med skarpe,vonde spark mot hoftebeina. enda er vi bare i uke 20, gruer meg til han når opp til ribbeina! ;)

I dag er det stille. Kjenner mest på venstre side hvor den ligger. Hodet ligger ned mot bekkenet og bena oppover så jeg kjenner dulting nedover innimellom men mest på siden og ved navlen :-) syns den er ganske forsiktig av seg, så håper det fortsetter sånn ;-)

Ofte på venstre side, men iblant overalt. Begynte å kjenne og se det tydelig utenpå i går! Superstas :D

Back
Topp