Hvor kjenner dere spark?

ViMså

Flørter med forumet
Hvor i magen er det dere kjenner at lille baby sparker?

Jeg kjenner det veldig langt nede, stort sett er det under "vomma" for å si det sånn :p

Kjenner spark rundt "ytterkanten" hele veien rundt, hvis det er logisk :P Altså, det virker som hun spinner rundt sin egen akse og sparker oppover, ut til sidene og nedover, men lite spark innover mot ryggen min og utover mot magen/navlen min liksom. Særlig blæra får gjennomgå, foreløpig er det levelig, men blir vel verre når hun blir sterkere :)

ned mot endetarmene, og litt ut mot høyre side, ganske langt ned

Jeg kjenner det også veldig langt nede under navlen, og ofte når jeg setter meg ned om kvelden

Helt nede under navlen. Og ned mot bekkenet, så det dirrer i alt der nede...:)

Over alt i magen, sånn egentlig :) lille gullet kan gå fra å sparke helt nederst i magen til navlen på få sekunder :D

Før var det nedover mot skrittet men siste par dagene så virker det som han er snudd seg for nå er det veldig mye liv oppover mot ribbebeina:)

Når jeg legger meg på siden så sparker h*n nedover mot den siden, eller så dirrer det i blæra mi endel. Innimellom kan jeg kjenne det ved trusekanten, men har morkaka forran slik at jeg kjenner det ganske svakt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner d alt fra rundt navlen og ned mot bekkenet... Kan også se bevegelsene på utsiden:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Merker spark ut mot siden fra navlen og nedover, mye i trusekanten hvis buksa er trang.

Blæra, han treffer alltid den:) han sikter , han skyter og han SCORER :D mamma løper på do:)

Kjenner spark overalt. Skikkelig akrobat :) Kan også se og kjenne det på utsiden av magen...

Litt over alt egentlig :) Mest nederst rett over skambeinet. Har morkaken foran på magen. Så jeg kjenner ikke bevegelsene midt på magen. Men jeg ser dem ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp