Hvor kjenner dere spark?

MiniMirakler

Elsker forumet
Hei jenter :)Hvor høyt oppe kjenner dere at babyen(e) deres sparker?
Jeg kjenner det så innmarri høyt oppe med mine to - begge lå med hodet ned, side om side, på sist UL (1 uke siden) så jeg tror de enda gjør det, men selv med tanke på det syns jeg det er overraskende høyt oppe der jeg både kjenner og ser dult - spesielt fra den ene, og det blir raskt høyere og høyere oppe!Lenger nede kjenner jeg heller lite med to morkaker forran, og tvilling to er nok mer gjemt bak enn tvilling 1 siden det er mye hyppigere med spark på den ene siden enn den andre.Spent på hvor dere kjenner spark og om noen andre også kjenner det så høyt oppe! :)

Ser og kjenner spark nesten over alt, selv med morkake på fremsiden :) Vet at han ligger med hodet opp, men lurerer på om han fremdeles har såpass god plass at han kan snurre seg rundt omkring:P

Kjenner ein del "dunking i dypet", det er av og til litt vanskelig å bestemme akkurat kor det e. Men og ein del heilt nederst i livmoren, der har til og med BF kjent liv :) <3

Jeg kjenner både oppe, nesten under ribbeinet på den ene siden fra han ene, og han andre bokser meg nedover så han treffer sikkert blæra.. De bytter på hvem som lager mest liv på sidene.. Hender de poker meg.. skvetter til noen ganger da :p Han ene ligger med hodet nedover, og han andre var i sete forrige ul, spent på om de har byttet stilling til fredag ;)

Over alt! Helst på høgre side eller nede i blæreområdet :p I går kjente mannen det veldig godt. Fekk seg eit par spark i øyre ;)

Jeg kjenner både oppe, nesten under ribbeinet på den ene siden fra han ene, og han andre bokser meg nedover så han treffer sikkert blæra.. De bytter på hvem som lager mest liv på sidene.. Hender de poker meg.. skvetter til noen ganger da :p Han ene ligger med hodet nedover, og han andre var i sete forrige ul, spent på om de har byttet stilling til fredag ;)
Da kjenner vi ca like høyt :) Da skal jeg ikke tro jeg er gal eller ser syner mer ;)

Da kjenner vi ca like høyt :) Da skal jeg ikke tro jeg er gal eller ser syner mer ;)

Var overrasket at det var så høyt så tidlig.. Men han ene presser seg ofte oppover under ribbeinet.. Det er jo ikke veldig digg alltid. Lurer på hvordan det blir framover når jeg syns det er ubehagelig nå ;)

Var overrasket at det var så høyt så tidlig.. Men han ene presser seg ofte oppover under ribbeinet.. Det er jo ikke veldig digg alltid. Lurer på hvordan det blir framover når jeg syns det er ubehagelig nå ;)
Ja... det er jo spennende og litt skummelt. Blir jo fortere trangt for oss som får to også ;)

Ja.. Ikke veldig god plass inni der snart gitt! Vet du hvor lenge de har muligheten til å snu seg rundt?

Ja.. Ikke veldig god plass inni der snart gitt! Vet du hvor lenge de har muligheten til å snu seg rundt?
Nei, men vil gjette det er litt individuelt ettersom hvor mye plass de har og hvordan de ligger i forhold til hverandre...?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner spark over hele magen, og "grensen" går vel 2-3 cm over navelen. Har morkake foran, så trodde ikke jeg ville kjenne det så godt overalt, men har virkelig tatt seg opp den siste uka:-)
Aner ikke hvordan han ligger heller, sikkert litt forskjellig:-)

Kjenner spark over hele magen, og "grensen" går vel 2-3 cm over navelen. Har morkake foran, så trodde ikke jeg ville kjenne det så godt overalt, men har virkelig tatt seg opp den siste uka:-)
Aner ikke hvordan han ligger heller, sikkert litt forskjellig:-)
Kult at vi er to!! :D Skikkelig fest hver kveld her i heimen, vet så og si aldri hvor han kommer til å sparke. Skikkelig gøy!!

Kult at vi er to!! :D Skikkelig fest hver kveld her i heimen, vet så og si aldri hvor han kommer til å sparke. Skikkelig gøy!!

Ja, det har det pleid å være her også, men plutselig endret han helt bevegelsesmønster igår. Ekstremt masse liv midt på dagen, på jobb, og helt stille på kvelden! Kun et par små dult på jobb idag, ellers helt rolig, så nå overrasker han meg sikkert senere :D
Veldig gøy med spark ja!! Går plutselig opp for meg hva som ligger der inne! :D

Haha nå er magen helt skjev! Stor kul på venstre side!:p

Kjenner spark over alt! Nede i blæra, langt ut i sidene, over navlen..ja over alt! Her en kveld var lillemann helt turbo..da satt bf med hånden på magen mens han smilte over den utrolige aktiviteten! :) Kjempe deilig :D

• Liker
Reactions: H27
Alt i fra oppunder puppa til nede ved symfysen... Og midten, høyre og venstre side... Lettere sagt over alt! ;) Men kanskje aller mest på midten rundt navlen liksom..

• Liker
Min sparker overalt. Kjedelig når det er i ryggen for da kjenner jeg det ikke så godt. Men i dag har han sparket meg i ribbeina. Herlig å kjenne sparka så godt og da er det best når han sparker mot magen:)

• Liker
Jeg kjenner spark i nedre delen av magen. For noen uker siden var det spark overalt. For noen artige kuler spesielt rundt navelen. Kjempe artig.

Mest ute på sidene, men og mye nedover mot blæra. Blærespark er ikke akkurat så behagelig, men elsker at han er så livlig :)

Back
Topp