Hvor kjenner dere spark..?

*Izzie*

Flørter med forumet
Hei
Jeg lurer på om dere kjenner spark i hele magen, eller om det er noen plasser som er "favoritt"??
Jeg kjenner nesten alltid spark på venstre side, veeeeldig sjelden på høyre side.. syns det er litt rart, men er liksom blitt litt vant med det.. Og ofte er det veldig langt nede på venstre side, akkurat som om det er en liten veps inni der.. :)

Føler egentlig jeg kjenner spark i hele magen. Tror jeg har ei jente som er glad i å turne og snu seg, eller bare sparke og slå samtidig. hehe.

Her sparker hun mest på høyre og inn mot blæra mi.. hun har i det siste strekt seg litt ut mot sidene også...  Elsker de små bevegelsene <3

*2 prinsesser & en spire* skrev:
Her kjenner jeg mest spark nedover. Men han er egentlig overalt.

Kjenner spark over hele magen:) En veldig liten aktiv krabbat inni her:)

enten ned mot blæra, eller opp mot høyre ribbein.. noen ganger litt overalt, men det er liksom der det er mest..

på kontroll i dag lå hun med hodet ned, men hun kan jo fint snu seg fordet.. men jeg kjenner at hun sparker mye oppover iallefall :)

Kjenner mest på høyreside og det går fra bekkenet og i ribbeina.
Nå i det siste har han brukt hele magen som turn plass :P

Kjenner spark nederst på venstre side og øverst på høyre (type strekke seg og sparke/slå i vei) emoticon Men også en del rett til høyre for navlen. Tror hun har noen turneperioder på formiddagen og på kvelden, hihi.

Kjenner egentlig i hele magen, kommer helt an på..
Men, hun ligger som oftes med beina nede til venstre, så er der nede det er mest spark:)

Back
Topp