Hvor kjenner dere spark nå?

I følge ultralyden i går, ligger hun med hodet ned og rompa mer mot høyre side.
Kjenner mest spark på venstre side av magen, men også midt på magen litt over navlen.
Ofte får jeg spark på både høyre og venstre side samtidig, som om hun strekker ut alt hun har på en gang :p
Har tidvis fått spark mot rompa mi, som kjennes ekstra merkelig ut :hilarious:
 
Overalt! Fremover, bakover, oppe, nede og i midten:pBlære, ribbbein, rumpe, navle, hofte m.m :p Blir kvalm til tider :wideyed: Hun kommer vell ut som en muskelbunt :dance018av en turner:smiley-bounce015
 
I følge ultralyden i går, ligger hun med hodet ned og rompa mer mot høyre side.
Kjenner mest spark på venstre side av magen, men også midt på magen litt over navlen.
Ofte får jeg spark på både høyre og venstre side samtidig, som om hun strekker ut alt hun har på en gang :p
Har tidvis fått spark mot rompa mi, som kjennes ekstra merkelig ut :hilarious:
Haha, at de sparkene bak mot rompa kjennes helt merkelige ut - jeg signerer den! :hilarious:
 
Her også snur han seg 360 enda. Er ikkje så veldig harde og presise spark enda, meir romstrering og olstring. Kjenne godt når han snur seg fra sete til hodeleie, men han trives best med ryggen ut mot magen, så trur nok mesteparten av tottelottbevegelsene er bak mot rygg :) minstajento holdt på slik heilt til i uke 38/39, då la hu seg med hodet ned! Huske hu i uke 36/37 på kontroll la seg heilt på tverr, magen va jo sprengt utøve :hilarious:
 
Typ overalt :D
 
føler jeg kjenner både oppe og nede så spent på ultralyden jeg har i uke 32 :) om hun har snudd seg :) eller om hun fortsatt turner rundt og rundt
 
Hvor kjenner jeg ikke spark er lettere å svare på:p:cool:
 
Kjenner mye på sidene og ned mot blære og underlivet. Merkelig følelse når det rister i rumpa lissom:hilarious:. Storebror hikka mye, men hun her ligger bare å tisser mye tror jeg. Kjenner stadig sånn risting :joyful:.
 
Kjenner mye på sidene og ned mot blære og underlivet. Merkelig følelse når det rister i rumpa lissom:hilarious:. Storebror hikka mye, men hun her ligger bare å tisser mye tror jeg. Kjenner stadig sånn risting :joyful:.
Haha, her er det både tissing og hikking, langt nede i huttiheita!
 
Hvor kjenner dere mest spark nå? Høyt/lavt på magen ?
Jeg kjenner mye spark nede på magen, under navlen og ned mot skambeinet og ut mot hoftekammen på høyre side.. akkurat som noe stanger i hoftekammen o_O mistenker att baby ligger mye i tverrleie/sete leie :cool:

Artig å høre hva andre kjenner og tenker :D
Kjenner akkurat på samme sted her, mest nede på høyre side! På 3D ul for et par uker siden så lå hun med hodet ned, men kan jo hende hun har snudd seg igjen?:rolleyes:
 
Kjenner akkurat på samme sted her, mest nede på høyre side! På 3D ul for et par uker siden så lå hun med hodet ned, men kan jo hende hun har snudd seg igjen?:rolleyes:

Ja, de har jo god plass så de snur nok litt på seg. Her tror jeg hode er ned nå, da sparkene er mer oppover på magen :p
 
Back
Topp