Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som om jeg skulle sagt det selv.Kjenner mest spark mot høyre side oppe i ribbebeina.. han ligger stort sett med ryggen på v.side og spenner mot høyre Bevegelsene nedover er bare knuffing på en måte, sikkert bare han som flytter litt på seg, han ligger i hodeleie og er festet
Her er det spark ut via ribbeina på høyre side, nedpress med hodet nedover (og det gjør faktisk litt vondt) og av og til bare på gøy tar hun rumpa godt utover samtidig som hun presser hodet ned Mye mer livlig enn sin storesøster og jeg kan ikke si jeg merker noe av at de liksom skal ha plassmangel nå mot slutten
Hehe jeg blir ikke helt klok selv på når hun la seg ned permanent, på sjekk uke 35+ noen dager lå hun i tverrleieHihi Nei jeg blir liksom ikke helt klok på denne kroppen Din lå i tverr /skråleie gjorde hun ikke? Når snudde hun seg ned? Jeg tenker en del på det... Belage meg på KS og det er litt mareritt kjenner jeg
Akkurat slik jeg også kjenner det, bare omvendte sider..Tror denne lille typen ligger på skrå fortsatt jeg :/ Kjenner mye bevegelse av rumpa (tror jeg) som skubber ut midt på magen omtrent, hikking nede mot venstre lår, hender (tror jeg) ned der hodet burde vært og føtter (tror jeg) så langt ut mot siden til høyre at det nesten er på ryggen