Hvor kjenner dere mest bevegelse?

Jeg kjenner mest bevegelse i ribbeinsbuen og litt nedfor alt etter som, hun ligger og sparker meg på høyre siden. Men det er også litt der nede, vil tro hun ligger og dytter med armene en del

Det kan jo være armene som ligger og dulter deg der nede også?

Jeg kjenner mest spark opp mot ribbein venstre side, og hele magen flytter på seg når tutta strekker seg. Noe mot skamben også men det er mest rotasjon..

Kjenner masse spark nedover, og hodet ligger og gnurer mot ribbeina oppe til høyre :) Ligger i sete.

Kjenner mest opp mot ribbbeina, er veldig øm og sår der til tider. Ellers ser det ut som en danseløve inni der, hele magen går liksom opp, for så ned...så litt til siden etc:D

Kjenner mest bevegelse på venstre side, rett ved ribbeina.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjenner mest spark mot høyre side oppe i ribbebeina.. han ligger stort sett med ryggen på v.side og spenner mot høyre :) Bevegelsene nedover er bare knuffing på en måte, sikkert bare han som flytter litt på seg, han ligger i hodeleie og er festet :)

Kjenner mest spark mot høyre side oppe i ribbebeina.. han ligger stort sett med ryggen på v.side og spenner mot høyre :) Bevegelsene nedover er bare knuffing på en måte, sikkert bare han som flytter litt på seg, han ligger i hodeleie og er festet :)
Som om jeg skulle sagt det selv. :)

Her ligger han med rompe og rygg mot høyre og spenner i fra mot venstre side av magen min. Heldigvis ikke mot ribbeina. Litt romstering med armer ned mot bekkenet. Hode er visst festet, og ved kraftige fraspark får blæra mi gjennomgå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes det er jevnt over mye bevegelse, dytt, knuff og spark i hele magen og ned mot skambeinet.
Kanskje ørlite mer oppe ved ribbeina på høyre side hvis jeg skal trekke frem en bestemt plass ;)
Han ligger i hodeleie, men lå høyt oppe og var ikke i nærheten av festet på kontroll for en uke siden.

Han ligger på tverrs og sparker på venstre side (litt vondt). Kjenner også arm og hode bevegelser på høyre side.

Her er det spark ut via ribbeina på høyre side, nedpress med hodet nedover (og det gjør faktisk litt vondt) og av og til bare på gøy tar hun rumpa godt utover samtidig som hun presser hodet ned :) Mye mer livlig enn sin storesøster og jeg kan ikke si jeg merker noe av at de liksom skal ha plassmangel nå mot slutten ;)

Får mye skuldre helt nederst i magen og litt spark på toppen av magen. Det har blitt mer bevegelser enn spark og dytt, og de kjennes jo over alt :p

Her er det spark ut via ribbeina på høyre side, nedpress med hodet nedover (og det gjør faktisk litt vondt) og av og til bare på gøy tar hun rumpa godt utover samtidig som hun presser hodet ned :) Mye mer livlig enn sin storesøster og jeg kan ikke si jeg merker noe av at de liksom skal ha plassmangel nå mot slutten ;)

Hihi :) Nei jeg blir liksom ikke helt klok på denne kroppen :) Din lå i tverr /skråleie gjorde hun ikke? Når snudde hun seg ned? Jeg tenker en del på det... Belage meg på KS og det er litt mareritt kjenner jeg :(

Hihi :) Nei jeg blir liksom ikke helt klok på denne kroppen :) Din lå i tverr /skråleie gjorde hun ikke? Når snudde hun seg ned? Jeg tenker en del på det... Belage meg på KS og det er litt mareritt kjenner jeg :(
Hehe jeg blir ikke helt klok selv på når hun la seg ned permanent, på sjekk uke 35+ noen dager lå hun i tverrleie
mens dagen etter på ul var "hodet godt etablert i bekken" (ikke festet).
En gang mellom uke 35 og 37 sluttet hikkingen å flytte på seg, og det er det jeg har bedømt endring av plassering på,
for ellers har hun jo ligget med hodet ned tilfeldigvis hver eneste ul på slutten :P
Håper virkelig frøkna di finner riktig vei iløpet av den neste uka ;)
Mener å ha hørt at de "vanligvis har lagt seg med hodet ned til/ila uke 36" uten å ha noe å backe opp påstanden med ;)

Tror denne lille typen ligger på skrå fortsatt jeg :/ Kjenner mye bevegelse av rumpa (tror jeg) som skubber ut midt på magen omtrent, hikking nede mot venstre lår, hender (tror jeg) ned der hodet burde vært og føtter (tror jeg) så langt ut mot siden til høyre at det nesten er på ryggen :P

Nesten alle spark er på høyre side av magen, så har nok funnet sin stilling. Sparker ikke opp mot ribbeina heldigvis.

Tror denne lille typen ligger på skrå fortsatt jeg :/ Kjenner mye bevegelse av rumpa (tror jeg) som skubber ut midt på magen omtrent, hikking nede mot venstre lår, hender (tror jeg) ned der hodet burde vært og føtter (tror jeg) så langt ut mot siden til høyre at det nesten er på ryggen :p
Akkurat slik jeg også kjenner det, bare omvendte sider..
Men jenta her ligger med hodet ned. Har ikke festet seg, men sparker til venstre for navelen, dytter rumpa ut til høyre for navelen, og krafser litt rundt omkring, både på høyre side, og litt til venstre under navelen helt ned mot bekkenet - hun må ha lange armer :p

Jeg kjenner mest spark på sidene på magen. Har født i seteleie før, og da var det mest spark mot blæren. Så tissa på meg av og til på slutten når hu sparka :P

spark ut mot siden ofte (ikke opp i ribbena) men setter seg en fot fast under ribbena innimellom tror jeg. buler stadig en rompe (tror jeg) ut ved navlen, på begge sider av navlen og over navlen hehe altså stort sett overalt, dytting av hodet sikkert nedover og litt krafsing nederst på begge sider :-)

hun ligger med hodet ned, men ikke i nærheten av festet tror jeg...

Back
Topp